انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
موزیک ویدئویی جدیدی از آلبوم گروه بمرانی با نام "ایشالله" برای آلبوم "مخرج مشترک" ساخته شده است.
به گزارش تابناک فرهنگی، موزیک ویدئوی جدیدی از آلبوم گروه بمرانی توسط هورخش استودیو ساخته می شود. این موزیک ویدئو که "ایشالا" نام دارد برای یکی از قطعات آلبوم اخیر بمرانی با نام "مخرج مشترک" ساخته شده که تابستان سال 94 در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

اشکان رهگذر کارگردان این موزیک ویدئو گفت: «برای ساخت این انیمیشن روند پیچیده ای طی شده است، روندی که از هم نشینی تکنیک های متنوع انیمیشن تشکیل شده و با همکاری چندین تیم مختلف در هورخش استودیو تکمیل و به نتیجه رسیده است. انجام چنین پروژه هایی در زمان محدود تنها با نگرش و روحیه کار گروهی شدنی است. خوشحالم که بگویم که روند ارتباطی  و هماهنگی همکارانم در استودیو در زمان تولید این ویدئو بی نظیر بود. امیدوارم ویدئو ایشالا در کنار موسیقی منحصر به فرد بمرانی برای مخاطبان بدل به تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی شود.»

همچنین بهزاد عمرانی سرپرست گروه موسیقی بمرانی درباره این موزیک ویدئو که شخصیت پردازی های آن با الهام از شخصیت های اعضای گروه بمرانی صورت گرفته است،گفت: «استفاده از کاراکترهای اعضای گروه در انیمیشن تجربه بسیار جالبی است که ما پیش تر در موزیک ویدئو "کی چراغارو خاموش میکنه" تجربه کرده بودیم و این‌بار در موزیک ویدئو "ایشالا" به شکلی متفاوت این تجربه شیرین را داشتیم. گروهی از هنرمندان "هورخش استودیو" با حضور در محل تمرین گروه و با تهیه اتود از کاراکترهای ما همزمان با اجرای تمرین تجربه جالبی برایمان ایجاد کردند که این تمرین و این موزیک ویدئو را برای ما متفاوت کرد. امیدواریم این صورت از کار با استقبال مخاطبان نیز همراه باشد.»

گفتنی است برای ساخت این انیمیشن 75 کیلومتر ریل مجازی ساخته شده است. شخصیت اصلی این موزیک ویدئو سوار بر یک کابین ترن هوایی است و در طول مسیر بیننده این موزیک ویدئو شخصیت های انیمیشنی گروه موسیقی بمرانی را می بیند. در این انیمیشن پنج میلیون المان تصویری وجود دارد و در 140 هزار فریم پردازش و ساخته شده است.

پیش از این هورخش استودیو در این زمینه تهیه موزیک ویدئو پگاسوس را بر عهده داشته است.

منبع: برنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: