انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
کریستف رضاعی بعد از تجربه موفق در ساخت موسیقی فیلم ˝در دنیای تو ساعت چند است؟˝، این روزها سخت درگیر کنسرت و ساخت موسیقی برای فیلم دیگری است.
به گزارش تابناک فرهنگی، کریستف رضاعی نوازنده، بازیگر و آهنگساز صاحب‌تجربه، این روزها در کنار ساخت موسیقی فیلم برای اثر جدید مانی رهنما، اواخر آذرماه سال جاری به مدت سه شب متوالی در تهران روی صحنه خواهد رفت.

این آهنگساز بعد از تجربه موفق در ساخت موسیقی فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" در پروژه جدید مانی حقیقی با عنوان "اژدها وارد می‌شود" همکاری کرده است، فیلمی که در آن امیر جدیدی، احسان گودرزی، نادر فلاح و جواد انصاری ایفای نقش کرده‌اند. داستان درباره یک دروغ است که در دهه 40 و در یک روستا اتفاق می‌افتد. لوکیشن اصلی‌ در جزیره قشم است و بخش‌هایی از فیلم در تهران نیز فیلمبرداری شده است.

رضاعی همچنین در حال تمرین برای کنسرت خود با نام "شب موسیقی باروک" است. آنسامبل "کارگاه موسیقی باروک" در کنسرتی با عنوان "Les Agréments" (به دو معنی "تفاهمات" و "تزئینات هنری") قطعاتی از آهنگسازان دوره باروک را در باغ موزه نگارستان به روی صحنه خواهد برد.

این نوازنده پیانو در این کنسرت با همراهی رضا عسگرزاده، آیدین احمدی‌نژاد، آیدین منعم، پوریا کیانی، فرهود بیگلربیگی و امیرحسین نوروزناصری، قطعات سازی و آوازی از ویلیام کُربِت، هنری پِرسِل، لودویگ زِنفل، می‌شِل لامبِر، ژوزف بوآ مورتیه و فیلیپ تِلِمان آهنگسازان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی این دوره را اجرا خواهند کرد. رضاعی در این کنسرت به‌عنوان نوازنده تنور و آواز حضور خواهد داشت.

این گروه موفق موسیقی در تلاش برای نزدیک شدن به ویژگی‌های اجرایی موسیقی این دوره، قصد دارد در کنسرت پیش روی خود اجرای قطعات را با استفاده از تارهای روده برای سازهای زهی و کوک مرسوم در این دوره را انجام دهد. پایبندی به سبک نوازندگی و استفاده از تزئینات دوره باروک ویژگی دیگر این کنسرت خواهد بود.

کنسرت شب موسیقی "باروک" روزهای 25،26 و 27 آذرماه سال جاری در باغ موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

منبع: هنرآنلاین

برچسب ها: کریستف رضاعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: