انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
کنسرت گروه موسیقی خزان به خوانندگی مجتبی عسگری و آهنگسازی سامان صادقیان 26 و 27 آذرماه در اصفهان برگزار می شود.


مجتبی عسگری با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: ما در این اجرا رپرتواری در دستگاه ماهور- مرکب خوانی به همراه سه تصنیف را اجرا خواهیم کرد.

عسگری که به تازگی در کشور الجزایر کنسرتی را برگزار کرده افزود: همچنین در این اجرا قطعه بی کلام نوروز از استاد حسین علیزاده را نیز به صورت گروه نوازی برای مخاطبان به اجرا در خواهیم آورد.

عسگری ادامه داد: این کنسرت ساعت 19:30 تاریخ 26 و 27 آذر در تالار فرشچیان شهر اصفهان برگزار می شود و در آن هنرمندانی چون سامان صادقیان(نوازنده تار و آهنگساز)، میثاق مهرپور(عود)،روح الله الله داری(نی)،ذبیح الله وحید(کمانچه)، محمد جمشیدی(تمبک) و پویان جمشیدی(دف) همراه من حضور دارند.

براساس این گزارش، قبلا آلبوم تصویری «سرو خرامان» به آهنگسازی سامان صادقیان و آواز مجتبی عسگری منتشر شده بود. قطعات این مجموعه شامل چهار تصنیف با عناوین «ترانه» از هوشنگ ابتهاج، «تو خود دانی» از مولانا، «جان جهان» از هوشنگ ابتهاج و «سرو خرامان» از حافظ بوده که نام اثر نیز از همین عنوان گرفته شده است.

همچنین قطعه ای ضربی با عنوان «پرند» و ساز و آوازی با شعر ارغوان از هوشنگ ابتهاج دیگر بخش های این مجموعه را تشکیل می دهد. فضای موسیقایی اثر نیز در دستگاه های ابوعطا، شور و شوشتری به اجرا در آمده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: