انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
آلبومی باکلام از ساخته های زنده یاد همایون خرم به جای مانده که فرزند این آهنگساز فقید برای ضبط بخش آوازی آن در جستجوی یافتن خواننده ای است که بتواند از عهده اجرایش برآید.
فرزند همایون خرم با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت:این آلبوم 6 قطعه موسیقی دارد که سه قطعه آن بر روی اشعار بیژن ترقی است. یک قطعه آن بر روی اشعار هوشنگ ابتهاج،یک قطعه بر روی شعر سعدی  و یک قطعه دیگر بر روی شعر مولوی است.

رضا خرم افزود:بسیاری به ما پیشنها کردند که این اثر در خارج از ایران  و به صورت زیر زمینی منتشر شود ولی هم ترجیح خودم این نیست و هم علاقه پدرم اینگونه نبوده .من دوست دارم این اثر با صدایی مناسب و در یک شرایط خوب فرهنگی منتشر شود.

فرزند زنده یاد همایون خرم با اشاره به اینکه برای خواندن این اثر نیاز به صدایی خاص داریم،خاطرنشان کرد:ما در ایران گزینه های کمی داریم که  از بتواند این اثر را بخواند و همانی بشود که پدر خدابیامرزم می خواست.

وی همچنین چندی پیش از انتشار آلبوم جاودانه های 3 خبر داده بود که در دستگاه چهارگاه اجرا شده و جزو آثاری به شمار می آید که در طول سالهای 79 تا 86 ضبط آن صورت گرفته است.

همچنین فرزند خرم درباره بنیاد همایون خرم گفته: سال گذشته قرار بود این بنیاد را برای حفظ آثار به جای مانده از پدرم راه اندازی کنیم ولی به دلیل شرایط سخت مجوز، از آن منصرف شدیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • کنسرت بیت العدل
  • Netherlands
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
0
تبلیغ علیه نظام با سیاهنمایی و همکاری با دشمن متخاصم برای واپس گرایی فرهنگی به ابتذال زمان طاغوت با حمایت ارشاد و چشم پوشی دستگاه های امنیتی و قضایی از نفوذ گسترده فرهنگی و خرابکاری تروریستهای هنرمندنمای خائن

شنیده ها حاکی از آن است که به بهانه جلب توجه جهانیان به تضییع حقوق زنان و اقلیتهای دینی در جمهوری اسلامی به سفارش خواننده معروف از دین برگشته حامی فتنه و با وساطت رسانه ای یکی از مجریان فاحشه شبکه من و تو و یکی از سایت های نفوذی خبری تحلیلی موسیقی داخلی با دعوت رسمی جامعه جهانی بهايی و کارسازی دیپلوماتیک یک سفارت اروپایی در تهران سحر محمدی خواننده جلف هنجارشکن که با کشف حجاب و تبلیغ زنان کاباره ای طاغوت حامی اباحی گری و رواج بی عفتی بوده حوالی نوروز امسال در بیت العدل اعظم بهاییان واقع در حیفای اسرائیل کنسرت خواهد داشت

نوروز 93 با آزاد میرزاپور و به دعوت بهمن مبشری در اروپا و برای شبکه من و تو
نوروز 94 با مجید درخشانی و به دعوت فریبرز کیانی و شرکت نوا آرت انگلیس در لندن و برای شبکه بی بی سی
و اکنون تبلیغ کنسرت نوروزی سحر محمدی با مسلم علی پور و شاهو عندلیبی برای نوروز 95 در قلب رژیم صهیونیستی

شیوا اله وردی