انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
بچگیتو فراموش نکن از امروز (یکشنبه) و همزمان با سینماهای تهران در چندین شهر دیگر کشور اکران خواهد شد.
به گزارش تابناک فرهنگی ، فیلم سینمایی بچگیتو فراموش نکن به کارگردانی جلال فاطمی و تهیه کنندگی محمدحسن نجم از امروز در چندین شهر دیگر نیز به نمایش درمی آید.
محسن مسافرچی مدیر دفتر پخش راه عرفان درباره اکران شهرستان این فیلم گفت: فیلم از امروز و همزمان با سینماهای تهران در شهرهای مشهد، نیشابور، گناباد، بیرجند، قزوین، گوهردشت، ساویز، شهریار، سنندج، اراک، یزد، کرمان، اصفهان، شاهین شهر، کاشان، فولادشهر، گز، کرج، رفسنجان، گرگان، رشت، لاهیجان و بندرانزلی به نمایش درخواهد آمد.
وی افزود: با توجه به پایان ایام عزاداری، تبلیغات اصلی از جمله تیزرهای تلویزیونی که از امروز (یکشنبه) روی آنتن می رود به طور گسترده آغاز خواهد شد.
مسافرچی اظهار کرد: فیلم تاکنون فروشی رضایتبخش داشته و امیدوارم از امروز نیز این رویه ادامه داشته باشد.
در این فیلم هنرمندانی چون اکبر عبدی، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، مجید شهریاری، مهران رجبی، مائده طهماسبی، مریم سلطانی، سیاوش مفیدی و حامد کیازال به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زود بزرگ شدن و به آدم بزرگ ها ملحق شدن آرزوی هر کودکی است... در صورتی که کودکان نمی دانند چقدر دنیای کودکی که در آن هستند از دنیای آدم بزرگ ها بهتر و زیباتر و معصوم تر است... و افسوس وقتی متوجه این موضوع می شوند که بزرگ شده اند و مجالی برای بازگشت به کودکی ندارند..
این فیلم پس از 6 روز نمایش در 56 سالن سینما، فروشی بالغ بر 32 میلیون تومان را تجربه کرده است./ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: