انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
پاسخ نوش آبادی درباره فعالیت 5 ماهه سرپرست دفتر موسیقی:

ادامه کار سرپرست ها بیش از چهار ماه غیرقانونی است

حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در اظهار نظر خود درباره اتمام مدت قانونی اداره دفتر موسیقی با حضور سرپرست گفت: اگر تخلف باشد قطعا ادامه کار ایشان غیرقانونی است گرچه ادامه سرپرستی با اجازه بالاترین مقام یک دستگاه برای یکبار قابل تمدید است .
به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی ،مدت زمان اداره دفتر موسیقی ارشاد با حضور سرپرست 4 ماه است . این قانونی است که بخش حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین کرده و علی مرادخانی معاون هنری این وزارتخانه نیز با توجه به این قانون تصمیم داشته قبل از به پایان رسیدن این مدت یعنی 14 آبان ماه  فردی را به عنوان مدیر کل دفتر موسیقی انتخاب کند اما متاسفانه نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه بدون تمکین به این قانون؛ فرزاد طالبی مدت 34 روز است که به صورت غیر قانونی بر صندلی سرپرستی دفتر موسیقی تکیه زده است .

در همین راستا حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی در خصوص غیر قانونی بودن اداره دفتر موسیقی با حضور سرپرست بعد از مدت چهار ماه گفت:اگر این زمان سپری شده باشد باید طبق قانون عمل شود و قطعا معاونت مربوطه پاسخگو است و موضوع را دنبال می کند و چنانچه اشکال قانونی وجود داشته باشد اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی ادامه داد: در خصوص این موضوع اطلاعات کاملتر را باید از حوزه معاونت هنری پیگیری کنید چرا که بنده در جریان جزئیات نیستم اما اگر تخلف باشد قطعا ادامه کار ایشان غیرقانونی است گرچه ادامه سرپرستی با اجازه بالاترین مقام یک دستگاه برای یکبار قابل تمدید است .

نوش آبادی در خاتمه بیان داشت: به طور متعارف  سرپرستی ها بیشتر  از 4 ماه ممنوع است اما با موافقت بالاترین مقام مسئول برای یکبار نیز قابل تمدید است اما من فکر نمی کنم  سرپرستی دفتر موسیقی بعد از اتمام مدت قانونی تمدید شده باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: