انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
عاشیق حسن اسکندری که جزو نوازندگان بزرگ ساز عاشیقی منطقه آذربایجان است این روزها همراه با گروهش مشغول تمرین برای برگزاری کنسرت است.

این نوازنده در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی درباره این اجرا گفت: در این کنسرت که بهمن ماه امسال در سالن ارشاد شهر تبریز برگزار می شود به همراه گروهم به روی صحنه می رویم و قطعاتی از موسیقی فولک آذری را می نوازیم.

وی ادامه داد: چندین ماه است که تمریناتمان را برای این اجرا آغاز کرده ایم که امیدواریم به بهترین شکل انجام شود. البته این برنامه فقط در تبریز برگزار می شود.

اسکندری که به تازگی آموزشگاه موسیقی ای را در شهر تبریز دایر کرده در خصوص گرایش جوانان به سازهای موسیقی فولک آذری گفت: ما در آموزشگاه همه انواع سازها را آموزش می دهیم که سازهای منطقه آذربایجان نیز بخشی از این آموزش ها محسوب می شود که گرایش جوانان به این نوع سازها نیز به نسبت خوب است.

این نوازنده ساز عاشیقی با اشاره به دیگر فعالیتهای خود بیان داشت: سه سال پیش 5 آلبوم موسیقی آذری را برای انتشار به انتشارات ماهور دادیم اما متاسفانه با گذشت سه سال هنوز این آثار منتشر نشده اند که البته من نیز دلیل آن را نمی دانم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: