انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
با پایان یافتن ایام سوگواری محرم و صفر، سالن های اجرای سراسر کشور میزبان گروه های موسیقی خواهند بود و اهالی موسیقی پاپ نیز مانند همیشه فعال تر از دیگر ژانر های موسیقی در حوزه اجرا تلاش می کنند تا بسیاری از خوانندگان زمستان 94 روی صحنه بروند.
خوانندگان پاپ در تدارک کنسرت های زمستانه

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، زمستان 94 بسیاری از خوانندگان پاپ مانند فریدون آسرایی، رضا صادقی، علی عبدالمالکی، امید حاجیلی، محسن یگانه، حمید عسکری و محمد علیزاده به روی صحنه خواهند رفت.

فریدون آسرایی
فریدون آسرایی که سال گذشته با انتشار آلبوم «عشق یعنی» سال موفقی را پشت سر گذاشت، روز جمعه نهم بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سئانس 18 و 21:30 کنسرت می دهد و منتخبی از قطعاتش را برای هوادارانش اجرا می کند. این خواننده 59 ساله که همکاری با آرمین زارعی (2afm) را نیز امسال تجربه کرد، با حضور ایمن خراسانی راد (رهبر ارکستر، نوازنده گیتار)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، کارن زیاری (پیانو و کیبورد)، سینا پرتوی (درامز)، پیام شفاهی (پروگرمر) و مجید برومند (بیس) به اجرای برنامه می پردازد.

رضا صادقی
رضا صادقی خواننده کم حاشیه موسیقی پاپ هم در تدارک اجرایی برای روز جمعه 27 آذر ماه است تا طی دو سئانس 18 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برود. این خواننده پاپ غیر از این اجرای شهر تهران در تدارک آماده کردن آخرین آلبومش هم که قرار است تنها به صورت اینترنتی عرضه شود، نیز هست. رضا صادقی در اقدامی تصمیم گرفته تا آلبوم جدیدش را به شیوه مرسوم انتشار آلبوم های پاپ یعنی تولید در قالب سی دی و فروش از طریق مراکز فروشگاه های فرهنگی و البته سوپرمارکت ها، منتشر نکند و آلبوم تازه اش را تنها به صورت اینترنتی عرضه کند. صادقی درباره این تصمیمش گفته بود: «از شرکت های پخش تشکر ویژه دارم اما موسیقی که سال ها برای تولید آن تلاش شده است، نباید کنار ترشی و ماست به فروش برسد.»

علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی شاید تنها خواننده موسیقی پاپی بود که بدون داشتن حتی یک آلبوم رسمی، چندین و چند کنسرت را در تهران و شهرستان ها برگزار کرد. اما او امسال بالاخره اولین آلبوم رسمی اش یعنی «مخاطب خاص» را به بازار داد و به انتظار هوادارانش پایان بخشید. حالا با پایان یافتن ایام عزاداری محرم و صفر او قرار است تا در روز دوشنبه هفتم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی  سئانس 21:30 روی صحنه برود. نکته جالب درباره عبدالمالکی این است که بلیت های کنسرت او کمی گران تر از بقیه اجراهای پاپ است و سقف بلیت های این کنسرت تا 130 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

امید حاجیلی
امید حاجیلی که خیلی از دوستداران موسیقی پاپ او را «بمب انرژی» می دانند، قرار است تا بار دیگر اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را تجربه کند. این نوازنده ترمپت یک روز پس از طولانی ترین شب سال، یعنی روز اول دی ماه در دوسئانس 18 و 21:30 اجرا خواهد داشت. حاجیلی که نخستین آلبومش را در سال 1387 منتشر کرده، از آن زمان تا کنون مخاطبینش را با انتشار تک‌آهنگ‌هایی تقریبا راضی نگه داشته و ماه‌های محرم و صفر که ایام تعطیلی کنسرت‌هاست، را صرف آخرین مراحل تولید دومین آلبوم رسمی‌اش کرده تا پایان سال جاری بتواند این آلبوم را روانه بازار کند.

محسن یگانه
محسن یگانه در حال سپری کردن یکی از سال های خوب کاری اش است. این خواننده ضمن برگزاری تور داخلی کنسرت هایش، در چهار شهر «مونتریال»، «تورنتو»، «ونکور» و «کلگری» هم اجرا کرد. یگانه امسال آلبوم «نگاه من» را نیز منتشر کرد؛ آلبومی که علی رغم جلب نکردن نظرات اهالی موسیقی پاپ، توانست نظر هواداران این خواننده را جلب کند. حالا او قرار است تا باری دیگر در تهران روی صحنه برود و کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کند. کنسرت زمستانه یگانه در روز دهم دی ماه طی سئانس های 18:30 و 22 روی صحنه می رود.

حمید عسکری
حمید عسکری پس از انتشار پنجمین آلبوم رسمی اش در بهار امسال، تابستان پرکاری را پشت سر گذاشت و در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفت. همچنین قرار بود حمید عسکری به همراه ارکسترش به شهرهای مهاباد و خرم آباد سفر داشته باشند اما برای احترام به خانواده‌های بازماندگان داغ‌دیده فاجعه «مِنا» و با وجود انجام تبلیغات و بلیت فروشی، این کنسرت‌ها به تاریخ دیگری موکول کرد. حالا او قرار است تا در روز هفتم بهمن ماه مانند دیگر خواننده های پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برود و از مخاطبانش در دوسئانس 18:30 و 21:30 میزبانی می کند.

محمد علیزاده
محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده های پاپ امروز ایران است. او علاوه بر کنسرت هایش در پایتخت، طی یک سال اخیر در بسیاری از شهرهای کشور روی صحنه رفته است. علیزاده که در زمینه تولید آلبوم به نسبت دیگر همکارانش در موسیقی پاپ کم کار بوده چندی پیش اعلام کرد بی تردید آلبومش بعد از ایام محرم و صفر منتشر خواهد شد. اما با این که او سخت مشغول کار بر روی آلبوم تازه اش است، چهار اجرا را برای شهر تهران تدارک دیده و طی روزهای 2 و 3 دی ماه در چهار سانس روی صحنه می رود.

انتهای پیام/



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: