انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
در حالی که ارسلان کامکار اردیبهشت ماه امسال از ارکستر سمفونیک تهران خداحافظی و اعلام بازنشستگی کرده بود، قرار است 23 و 24 دی ماه به عنوان مایستر ارکستر ملی روی صحنه برود.
کامکار در حالی اردیبهشت ماه از ارکستر سمفونیک تهران خداحافظی کرد که در اغلب مصاحبه هایش از شروع مجدد فعالیت ارکستر بسیار امیدوار و از اینکه علی رهبری سکاندار ارکستر است، اظهار خوشحالی  کرده بود.

بعد از خداحافظی مایستر ارکستر سمفونیک از این مجموعه تحت مدیریت علی رهبری بسیاری دلیل استعفای ارسلان کامکار را اختلافات او با رهبر ارکستر سمفونیک تهران عنوان کرده بودند.

 اما ارسلان کامکار که خستگی ناشی از سه دهه همکاری با ارکستر سمفونیک را دلیل اصلی این جدایی عنوان می کند به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی می گوید: «من دیگر توان سابق را ندارم و نمی توانم هر روز به تمرینات ارکستر بروم»

این نوازنده ویلن ادامه می دهد: «من نزدیک دو سال است که بازنشسته شده ام اما به صورت پروژه ای با ارکستر های مختلف مثل البرز یا ارکستر ملی همکاری می کنم.»

او در پایان از همکاری اش با فرهاد فخرالدینی و ارکستر ملی ایران گفت: «در حال حاضر هفته ای دو روز با ارکستر ملی تمرین می کنم و در دی ماه قرار است اجرا داشته باشیم.»

ارکستر ملی ایران روزهای 23 و 24 دی‌ماه کنسرتی را با اجرای قطعاتی از حسین دهلوی، مرتضی حنانه، علی‌اکبر قربانی، شهرام توکلی روی صحنه می برد. زمان اجرای این کنسرت‌ها با سالروز درگذشت «همایون خرم» مصادف است و به همین دلیل در این کنسرت، قطعاتی از این آهنگساز فقید برای بزرگداشت او نواخته می‌شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: