انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه با اشاره به ورود محموله‌های جدید کتاب‌ به کشور اظهار کرد: طی روزهای گذشته 5 محموله جدید کتاب از طریق زمینی و دریایی وارد نمایشگاه کتاب شده است. وی ادامه داد: این محموله کتاب‌ها حدود 120 تن وزن دارند و از کشورهای انگلستان، پاکستان، لبنان، سوریه، هلند، مصر، ترکیه، کویت و آمریکا به ایران ارسال شده‌اند.

مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد:

5 محموله کتاب خارجی از راه دریا وارد نمایشگاه شد

5 محموله جدید کتاب خارجی وارد نمایشگاه شد

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ورود پنج محموله جدید کتاب خارجی با وزنی حدود 120 تن به گمرک نمایشگاه خبر داد.

به گزارش تابناک ، مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه با اشاره به ورود محموله‌های جدید کتاب‌ به کشور اظهار کرد: طی روزهای گذشته 5 محموله جدید کتاب از طریق زمینی و دریایی وارد نمایشگاه کتاب شده است.

وی ادامه داد: این محموله کتاب‌ها حدود 120 تن وزن دارند و از کشورهای انگلستان، پاکستان، لبنان، سوریه، هلند، مصر، ترکیه، کویت و آمریکا به ایران ارسال شده‌اند.

صفری با اشاره به مجموع کتاب‌های خارجی ارسال شده به نمایشگاه کتاب تهران گفت: در مجموع تا به امروز 17 محموله کتاب خارجی با وزنی حدود 340 تن به نمایشگاه وارد شده است.

وی افزود:با توجه به آمار منتشر شده پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد رشد 20 درصدی کتاب‌های لاتین در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب باشیم. و بسیار خوشحالیم که با برنامه‌ریزی های انجام شده امسال شاهد افزایش حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه کتاب تهران خواهیم بود.

صفری با اشاره به همکاری خوب گمرک و نیز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با نمایشگاه کتاب تهران، ادامه داد: پیش از این نیز حدود 140 تن کتاب بصورت زمینی وهوایی وارد نمایشگاه شده که خوشبختانه گمرک تعرفه ویژه‌ای برای محموله‌های خارجی کتاب تعیین کرده و ایران ایر، هم بارهای نمایشگاه کتاب تهران را با ۷۰درصد تخفیف به مقصد تهران حمل می‌کند که این اتفاقات برای اولین بار است رخ می‌دهد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: