انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
آلبوم موسیقی «رام» دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو نیمه بهمن ماه امسال توسط نشر موسیقی هرمس، منتشر و روانه بازار موسیقی می شود.
آلبوم «رام» نیمه بهمن ماه منتشر می شود

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، بهمن ماه سال 92 بود که پیمان یزدانیان و حسام اینانلو اولین اجرای مشترکشان را که دونوازی پیانو با کمانچه و کمانچه آلتو بود را روی صحنه بردند. این اجرای با استقبال روبه رو شد و حتی بسیاری از اهالی موسیقی اجرای مشترک این دو هنرمند را بهترین اجرای جشنواره موسیقی فجر در سال 92 دانستند. کنسرت مشترک یزدانیان و اینانلو چندین بار تکرار شد اما خبری از آلبوم نبود.
 
حسام اینانلو اما در گفتگو با خبرنگار سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، خبر انتشار این آلبوم در بهمن ماه امسال را داد و گفت: «آلبوم «رام» اواسط بهمن ماه منتشر می شود. این آلبوم شامل چهار بخش است که بخش اول شامل مونولوگ پیمان یزدانیان می شود و سه بخش بعدی به دونوازی پیانو با کمانچه و کمانچه آلتو اختصاص دارد. برای ضبط آلبوم بر روی یکی از شب های اجرا کار کردیم و در استدیو تنها پالایش صدا انجام گرفت»

این نوازنده در ادامه از احتمال تکرار کنسرت مشترک با یزدانیان گفت: «امیدورام بتوانیم اجراهای دیگری را نیز روی صحنه ببریم. اما هنوز به صورت قطعی نمی توانم زمانی را برای این کنسرت اعلام کنم»

اینانلو همچنین از دیگر فعالیت های آتی اش گفت: «در حال حاضر مشغول ضبط دونوازی با تونی اورواتر نوازنده کنترباس هلندی هستم. این نوازنده عضو تریو رامبرانت فرریش است که اخیرا همکاری هایی را نیز با کیهان کلهر داشته اند. این آلبوم نیز قرار است به همت موسسه رهگذر هفت اقلیم منتشر شود»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: