انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با ۱۷ عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.
انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با ۱۷ عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

به گزارش تسنیم، غرفه انتشارات دانشگاه روز گذشته همزمان با آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب افتتاح شد تا تولیدات و منشورات علمی و تخصصی و همچنین کتاب‌های منتشر شده خود را در این غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

بر اساس این گزارش، انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حدود 17 عنوان کتاب به زبان فارسی و عربی و تعدادی از نشریات علمی و تخصصی و پایان نامه‌های دانشجویی و مقالات علمی و پژوهشی خود را عرضه کرده است.

کتاب هایی همچون؛ رمز بیداری، الفقه الحنفی، تاریخ عثمانی و خاورمیانه، مجموعه مقالات همایش امر به معروف و نهی از منکر، مجموعه مقالات همایش اجتهاد در دوره معاصر، مجموعه مقالات علامه شیخ محمد عبده و علامه شیخ محمدرضا مظفر،جنین شناسی قرآن، کشف کشتی نوح، همبستگی مذاهب اسلامی، مجموعه مقالات همایش جوانان و جهان اسلام،و....از سوی انتشارات این  دانشگاه در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شده است.

همچنین برگزاری نشست‌های علمی و میزگردهای تخصصی در موضوعات مختلف از برنامه‌های جنبی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در طول برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی واقع در نیم طبقه شبستان، بخش جهانی نشر، غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی دیدن کنند.

گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: