انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴
مارك روفالو قصد دارد با ساختن فيلمی مستند درباره اوباما، سياست‌های حوزه انرژی و تغيير وضعيت آب و هوايی او را روی پرده ببرد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از هالیوود ریپورتر، روفالو كه راوی و تهیه كننده ویژه این فیلم با عنوان «پرزیدنت اوبامای عزیز» است مدت هاست در زمینه تغییرات آب و هوایی فعالیت دارد.

او این پروژه را كلید زده چون به شدت با نظرات اوباما در مورد تغییرات آب و هوایی مخالف است و می‌گوید نظرات او حتی بدتر از مخالفان تغییر آب و هوای زمین است. این فیلم را جان بوئرمستر كارگردانی می‌كند و فیلم به كندوكاوی در زمینه حفاری‌ها و ضرورت جایگزینی انرژی نفتی با انرژی سبز است.

مارك روفالو كه در فیلم «در كانون توجه» درباره پروژه تحقیق بوستون گلوب درباره تخلفات اخلاقی كلیسای كاتولیگ بازی كرده، به عنوان یكی از چهره‌های رهبری كننده صنعت سرگرمی از هالیوودی‌ها درخواست كرده تا به فكر سالم‌سازی كالیفرنیا باشند و جری براون فرماندار را تشویق به این می‌كند كه این یاالت را از سوخت فسیلی جدا و سوخت سبز را جایگزین آن كند.

كارگردان این فیلم از نشنال جئوگرافیك است و جدیدترین پروژه او «پس از توفان» به ماجراهای پس از توفان كاترینا می‌پرداخت.

روفالو به پروژه حمایت از گاز طبیعی پیوسته و سیاست‌های اوباما را در این زمینه نقد می‌كند. وی پیش از این با همكاری بوئرمستر فیلمی درباره نیویورك ساخته‌ و در آن از فرماندار خواسته است تا استخراج انرژی فسیلی را متوقف كند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: