انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴
فیلمبرداری «خط شکن» ساخته امیر مسعود وادی نژاد در استان البرز به پایان رسید.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  مهر، فیلمبرداری فیلم داستانی «خط شکن» به کارگردانی امیر مسعود وادی نژاد در استان البرز به پایان رسید. این فیلم روایتگر زندگی شهید غلامرضا کیانپور یکی از سرداران شهید استان البرز است که در ۲ مقطع سنی کودکی تا شهادت این سردار شهید ساخته شده است.

فیلمبرداری این فیلم پس از ۲۰ روز تصویربرداری در لوکیشنی واقع در پادگان سیدالشهدا استان البرز به پایان رسید و تدوین آن نیز همزمان با فیلمبرداری آغاز شد.

درخلاصه این فیلم آمده است: مرتضی دانشجوی دانشگاه هنر، به دنبال قهرمانی برای موضوع تحقیق خود می گردد. او ترجیح می‌دهد از یک قهرمان غربی برای تحقیق استفاده کند. اما در حین جمع‌آوری اطلاعات به صورت اتفاقی به کتابی درباره شهید کیانپور برخورد می کند و بعد از مطالعه جذب کتاب و قهرمانش می‌شود.

عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: امیر مسعود وادی نژاد، تهیه کننده: ستاد کنگره شهدای استان البرز، ناظر کیفی و مشاور فیلمنامه: عبدالله باکیده، مشاوره پروژه: حسین باکیده، نویسنده : محسن اروجی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مرتضی کوه مسکن، دستیار دوم کارگردان: صحرا غلامی، منشی صحنه: معصومه شادی، تصویربردار: محمد باقر زنگنه، بازیگران: فرحناز منافی ظاهر، علیرضا علیا، سجاد دیر مینا، علی راحتلو، حمید گروسی، رامتین وادی نژاد، پوریا سنوبری، فرهاد فیروزی، حسین جعفری.

شهید غلامرضا کیانپور متولد سال ۱۳۳۹ در محله مصباح کرج که در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل گردید یکی از شهیدان شاخص استان البرز است؛ وی معاون اطلاعات عملیات لشگر ۱۰ سیدالشهدا بود و مقبره این شهید  بزرگوار در قطعه سرداران شهید امامزاده محمد (ع) کرج واقع است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: