انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
دبیر انجمن مهر امید از توزیع بیش از سه هزار جلد کتاب در غرفه آیین نذر کتاب اردبیل خبر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی ،توحید مهدوی روز چهارشنبه در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران افزود: این تعداد کتاب در مدت سه روز و به صورت نذری در بین مردم توزیع شد.
وی بیان کرد: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در صورتی که کتاب مدنظر خود را در غرفه می یافتند به طور نذری و رایگان آن را دریافت می کردند.
وی با بیان اینکه توزیع 700 جلد کتاب در سه روز پیش بینی شده بود ، گفت: استقبال اداراتی مثل سازمان تبلیغات اسلامی و اعطای کتاب های بیشتر توسط این ادارات سبب شد که بیش از سه هزار جلد کتاب توزیع شود.
مهدوی اضافه کرد: مردم در روز اول برگزاری آیین حدود 100 جلد در روز دوم حدود 170 جلد و در روز سوم حدود 300 جلد کتاب نذری به غرفه این آیین هدیه کردند که در مجموع می توان گفت حدود 600 جلد کتاب نذری نیز از سوی مردم به آیین نذر کتاب هدیه شد.
وی با بیان اینکه انجمن مهر امید هیچ کتابی خریداری نکرده و تمامی کتاب ها توسط ادارات و افراد خیر به صورت نذری به طرح اهدا شده بود، افزود: اداراتی مثل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان، کتابخانه های عمومی، حوزه هنری، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کتاب به آیین نذر کتاب در اردبیل هدیه کردند.
دبیر انجمن مهر امید بیان کرد: امور اجتماعی استانداری، ورزش و جوانان و شهرداری از دیگر نهادهایی بودند که در برگزاری آیین نذر کتاب مشارکت و همکاری داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: