انتشار: ۰۰:۵۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
«شادشو» همان ضبط برنامه‌هایی است که در قالب «جمعه ایرانی» به گوش مردم می‌رسید اما این بار در سایت تصاویر هم برای مخاطبان گرفته می‌شود تا علاوه بر صدا تصویر را هم بتوانند ببینند.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ منوچهر آذری بازیگر و گوینده رادیویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص «جمعه ایرانی» گفت: من از زمانی که در دبیرستان درس می‌خواندم به کار طنز هم می‌پرداختم و برنامه‌های کمدی را اجرا میکردم.

آذری در خصوص سایت «شادشو» عنوان کرد: «شادشو» همان ضبط برنامه‌هایی است که در قالب «جمعه ایرانی» به گوش مردم می‌رسید اما با این حال که در این سایت دست کمی بازتر است و تصاویر هم برای مخاطبان گرفته می‌شود تا علاوه بر صدا تصویر را هم بتوانند ببینند.

وی در رابطه با قصد و نیت خود از اجرا در این سایت بیان کرد: در مجموع هدف ما شاد کردن مردم و لبخند آوردن بر روی لبان آنها است و کسانی که طالب این موضوع هستند حتما این سایت را دنبال خواهند کرد و یا حتی در آینده‌ای نچندان دور به دیگران هم تبلیغ و توصیه میکنند.

آذری ادامه داد: من در این راه سالیان بسیار تحصیل کردم و از همان دوران دبیرستان سعی کرده‌ام فضای شادی را برای اطرافیانم ایجاد کنم. در واقع فعالیت در این عرصه هم علاقه و هم کار من است.
 
وی درباره‌ی جذابیت بیشتر سایت برای جوانان بیان کرد: با توجه به اینکه دنیای جوانان بیشتر به سمت تکنولوژی سوق پیدا کرده است و از این طریق به برنامه‌های متنوع دسترسی بیشتری دارند «شادشو» می‌تواند با تازگی‌ها و جذابیتش به راحتی دسترسی پیدا کنند. همچنین تصاویر هنرمندان در موقع اجرا را هم می‌توانند ببینند که این خود باعث جذابیت بیشتری می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: