انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: استفاده از ابزار هنر و ادبیات، راهکار مناسبی برای ترویج و توسعه نشاط در محیط های دانشگاهی است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا محمد هادی ایمانیه، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود: ایجاد نشاط در محیط دانشگاه برای ما یک ضرورت و اولویت است زیرا بر این باوریک که محیط با نشاط دانشجویی منجر به تربیت پزشکان متعهد، با روحیه و با توان بیشتر برای ترویج فرهنگ سلامت در جامعه می شود.
وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور رویکردی سلامت محور، فرهنگ محور و نشاط محور دارد، بیان داشت: در این جشنواره فرهنگی هنری که بهمن ماه 94 به میزبانی شیراز برگزار می شود، تلفیق هنر و سلامت را دنبال می کنیم.
ایمانیه ادامه داد: هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با هدف تقویت فضای فرهنگی و هنری دردانشگاه های علوم پزشکی، توسعه و تقویت مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و هنری، ایجاد زمینه مناسب برای بروز و ظهور استعدادهای هنری دانشجویان، شناسایی، معرفی و تجلیل از دانشجویان خلاق و توانمند در زمینه های فرهنگی و ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر برگزار می شود.
وی، شیراز را پایتخت فرهنگی ایران نامید و گفت: شیراز در عین حال سومین حرم اهل بیت (ع) و دارالعلم است و می کوشیم در هنگام برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور، دانشجویان را با آموزه های فرهنگی این شهر نیز آشنا کنیم.
هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور 24 بهمن ماه به مدت سه روز به میزبانی شیراز برگزار می شود و دانشجویان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت می کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: