انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
علی عبدالمالکی خواننده، آهنگساز و تنظیم­کننده موسیقی پاپ معتقد است که هنر با کتاب و مطالعه گره خورده و مطالعه بخشی از زندگی یک هنرمند است.
به گزارش تابناک، علی عبدالمالکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب تهران در جامعه اظهار کرد: همیشه روزهای نمایشگاه کتاب تهران حس خوبی را به دوستداران کتاب می‌دهد و من نیز مثل سایر دوستداران کتاب احساس دلچسبی به این روز‌ها و نمایشگاه کتاب تهران دارم. نمایشگاه کتاب تهران هرساله با سیل استقبال علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی همراه بوده است، چراکه توانسته اعتبار مطلوبی به دست بیاورد و مردم نیز ارتباط بسیار خوبی با این نمایشگاه برقرار کرده­اند.


وی ادامه داد: بدون شک محیط نمایشگاه کتاب تهران بر افزایش سرانه مطالعه تاثیرگذار است زیرا فضایی ایجاد می‌کند که حتی افرادی هم که علاقه چندانی به کتاب و کتابخوانی ندارند تحت تاثیر این فضا قرار می‌گیرند و کتاب خریداری می‌کنند. گاهی هم به واسطه همین خرید، کتابخوان می‌شوند که این قدرت محیط و فضای نمایشگاه را نشان می‌دهد.

این خواننده موسیقی پاپ با اشاره به فضای خوب نمایشگاه کتاب تهران برای هنرمندان و ورزشکاران گفت: نمایشگاه کتاب تهران یک فرصت ویژه برای افرادی است که در جامعه و نزد مردم شناخته­شده‌ هستند؛ چراکه این افراد نمی‌توانند به راحتی در مکان‌های فروش کتاب حاضر شوند و به دنبال کتاب‌های مورد نظر خود بگردند، اما نمایشگاه کتاب شرایطی را فراهم می‌کند تا هر فردی بتواند تمام کتاب‌های مورد نظر خود را در یک روز تهیه کند.


عبدالملکی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: خیلی خوشحالم که آلبوم جدیدم با اسم «مخاطب خاص» همزمان با روزهای نمایشگاه کتاب تهران به بازار عرضه می‌شود و این افتخاری برای من است. داشتن مشغله کاری بهانه خوبی برای نیامدن به نمایشگاه کتاب نیست. پس بدون در نظر گرفتن مشلغه‌های کاری، در نمایشگاه کتاب حضور خواهم داشت.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: