انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
کمیته علمی - فرهنگی نمایشگاه بیست و هشتم اعلام کرد:

حضور استاندار قم و مدیر حوزه های علمیه کل کشور درروز استان

روز استان قم در نمایشگاه کتاب تهران با حضور محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه­های علمیه کل کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش تابناک، بر اساس اعلام کمیته علمی - فرهنگی نمایشگاه بیست و هشتم، روز استانی قم در نمایشگاه کتاب تهران، پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور استاندار قم، مدیر حوزه­های علمیه کل کشور و همچنین حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر قم برگزار می‌­شود.


براساس برنامه­های اعلام شده قرار است ۲۰۰ چهره سر‌شناس و تاثیرگذار قم نیز به نمایشگاه کتاب بیایند و از آن بازدید داشته باشند. همچنین در این روز، نشست قم پژوهی با موضوع توانمندی­های قم در مسائل فرهنگی با حضور چهره‌های سر‌شناس برگزار خواهد شد.

سخنرانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، نقد کتاب، تئا‌تر خیابانی، پخش فیلم «میراث»، رونمایی از چند کتاب و نشست خبری از جمله برنامه­های روز قم است.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: