انتشار: ۰۲:۱۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴
شاهرخ استخری که به تازگی سریال «آمین» از او در تلویزیون پخش شد، درباره ستاره سینما شدن نظر جالبی دارد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسکانیوز ، شاهرخ استخری در آخرین گفتگوی خود درباره تاثیر حاشیه های سینما و تلویزیون و اثر آن بر شهرت یک بازیگر گفته است: آنقدر این حاشیه ها را بلد هستم که همین الان یک بازیگر جوانی که اول راه است و حاضر است هرکاری بکند، به من نشان بدهید تا به او بگویم چه کار کند تا بتوانید ستاره سینما بشود، خیلی هم نیاز به استعداد ندارد، شاید یک خانه مجردی به کارش بیاید.
سریال آمین چندی پیش با بازی شاهر استخری از شبکه یک سیما پخش شد. داستان آن درباره سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) است که مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مامورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند.

در این مجموعه بازیگرانی چون: داریوش فرهنگ/ امین حیایی/ کاظم بلوچی/ هادی ساعی/ بهناز جعفری/ آشا محرابی/ سودابه بیضایی/ شاهرخ استخری / خاطره حاتمی/ محمد رضا داود‌نژاد/ مهدی محرابی/ شهرزاد کمال زاده / نیما رییسی /یوسف تیموری و مهرناز مهر آراءبه ایفای نقش می پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: