انتشار: ۱۷:۳۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
مسافر آستانه بر کناری خود را تأیید کرد

مصطفی ابطحی رئیس موسسه رسانه‌های تصویری شد

مسافر آستانه پس از سه سال فعالیت در موسسه رسانه‌های تصویری، از سوی رئیس سازمان سینمایی از این سمت بر کنار شد.
مسافر آستانه مدیر سابق رسانه‌های  تصویری در خصوص برکناری خود از مدیریت این حوزه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: رئیس سازمان سینمایی «مصطفی ابطحی» را به عنوان رئیس رسانه‌های تصویری منصوب کرده و من به این انتخاب احترام می‌گذارم.

وی افزود: هیچگاه برای ماندن در یک سمت اصراری نکردم و همیشه مدیران و مسئولان این تقاضا را از من داشتند.

آستانه در خصوص این سؤال که آیا شما با رئیس سازمان سینمایی مشکل و کدورتی داشتید، اظهار داشت: خیر، هیچ حواشی و مشکلی با ایوبی رئیس سازمان سینمایی نداشتم و آخرین جشنواره ویدئویی که چند ماه پیش اجرا شد، به خوبی و به دور از هر گونه مسئله‌ای در کنار هم حضور داشتیم و این مصلحت و تشخیص وی بوده که من کمال احترام را برای تصمیمشان دارم.

وی تصریح کرد: زحمات بسیاری برای این مؤسسه کشیدم و امیدوارم در ادامه این مسیر مصطفی ابطحی با موفقیت قدم بر دارد.

آستانه خاطرنشان کرد: یکشنبه 19 آبان نشستی در سازمان سینمایی برگزار می‌شود که طی آن جلسه «ابطحی» به ریاست مؤسسه رسانه‌های تصویری منصوب خواهد شد.

آستانه در خصوص راه‌اندازی سیستم VOD و بهره‌برداری آن در ادامه گفت: به نمایندگی از سازمان سینمایی، سیستمی به نام VOD را راه‌اندازی کردیم و با بسیاری از اپراتور‌های متعدد، قرارداد بستیم که در حال حاضر در مرحله بهره‌برداری است که مسئولیت اجرایی آن بر عهده مدیر عامل جدید رسانه‌های تصویری خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: