انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرپرست معاونت آمادگی و عملیات ستاد بحران شهر تهران در توضیح این مانور اظهار کرد: این مانور آخرین مانور نیروهای امدادی بود که یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد
به گزارش تابناک، عصر روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری آخرین مانور ستاد بحران و نیروهای امدادی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.


سرپرست معاونت آمادگی و عملیات ستاد بحران شهر تهران در توضیح این مانور اظهار کرد: این مانور آخرین مانور نیروهای امدادی بود که یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد و مانند مانور قبلی نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی، آبفا، اداره برق، ستاد مدیریت بحران منطقه ۷، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شرق تهران، نیروی انتظامی، پلیس راهور و جمعیت حلال احمر در آن حضور داشتند.

دومین مانور نیروهای امدادی با موفقیت به پایان رسید

احمدی ادامه داد: درمجموع این مانور‌ها به منظور محک نیروهای امدادی برگزار می‌شود تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و مانور روز دوشنبه نشان داد که نیروهای امدادی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در آمادگی کامل به سر می‌برند.


وی گفت: بدون شک امکان بروز مشکل در حین امداد رسانی وجود دارد اما تمام تلاش ما این است که مشکلات و نواقص را به صفر برسانیم تا در حین برگزاری نمایشگاه شاهد ضعفی در کار نیروهای امدادی نباشیم.


وی ادامه داد: مانور‌ها با هدف بررسی ایرادات و کاستی‌ها برگزار می‌شوند و ما نیز پس از مانور اول جلسه‌ای را برگزار کردیم و سازمان‌های مربوطه متوجه کاستی‌های خود شدند و خوشبختانه ایرادات موجود در مانور روز دوشنبه مشاهده نشد.


سرپرست معاونت آمادگی و عملیات ستاد بحران شهر تهران در پایان اظهار کرد: معمولاً فضای داخل مصلی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب شلوغ است اما با جلساتی که با مسئولان پلیس راهور برگزار کردیم این قول را به ما دادند تا درصورت بروز مشکل به سرعت مسیر را برای نیروهای امدادی باز کنند.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: