انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به همت گروه اخلاق و اسرار پژوهشکده حج و زیارت ۹ کتاب با موضوع و عنوان های مختلف در سال ۱۳۹۴ منتشر و در اختیار پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
رییس پژوهشکده حج و زیارت اظهار داشت: به همت گروه اخلاق و اسرار پژوهشکده حج و زیارت ۹ کتاب با موضوع و عنوان های مختلف در سال ۱۳۹۴ منتشر و در اختیار پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی علیزاده موسوی گفت: به همت گروه اخلاق و اسرار پژوهشکده حج و زیارت ۹ کتاب با موضوع و عنوان های مختلف در سال ۱۳۹۴ منتشر و در اختیار پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همسفر، ره توشه عتبات به همت گروه اخلاق؛ حکمت فاطمیه به قلم سیدحسین اسحاقی؛ سیری در اسرار حج به قلم محمدزمان رستمی از جمله کتاب های است که برای انتشار در سال جدید در نظر گرفته شده است.

رییس پژوهشکده حج و زیارت تصریح کرد: همچنین زیارت از نگاهی دیگر به قلم آیت الله امینی و کتاب تحلیل محتوایی زیارتنامه ها با رویکرد اخلاقی تربیتی به قلم مجتبی حیدری از سوی پژوهشکده حج و زیارت در سال جاری منتشر می شود.

وی ادامه داد: شرح پیام های آیت الله جوادی به کنگره حج به قلم اردشیر لاجیمی، اصول و روش های تربیت در حج و مناسک آن به قلم حافظ نجفی و شخصیت امامت امیرالمومنین علی (ع) در اشعار اهل سنت قرن اول هجری به قلم حافظ نجفی و جمع آوری مقالات اسرار و عرفان میقات به قلم رضا بازلی از دیگر عنوان های است که پژوهشکده حج و زیارت برای تولید و انتشار آن ها در سال ۱۳۹۴ اقدام خواهد کرد.

تاکنون حدود یکهزار عنوان کتاب از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت در پژوهشکده حج وزیارت تولید و منتشر شده است که متن تمامی این کتاب های به صورت الکترونیکی درکتابخانه پایگاه اطلاع رسانی حج به نشانی (lib. hajj. ir) برای استفاده بهینه محققان و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی قابل دسترسی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: