انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
براساس آمار و اطلاعات نمایشگاه‌های سال‌های قبل پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه کتاب امسال بیش از ۵ میلیون بازدید کننده داشته و تعداد تراکنش‌ها بالغ بر ۲ میلیون خواهد بود.
قائم مقام شرکت آسان پرداخت گفت: براساس آمار و اطلاعات نمایشگاه‌های سال‌های قبل پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه کتاب امسال بیش از ۵ میلیون بازدید کننده داشته و تعداد تراکنش‌ها بالغ بر ۲ میلیون خواهد بود.

به گزارش فارس، نشست خبری شرکت آسان پرداخت مجری انحصاری پرداخت الکترونیک در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر امروز برگزار شد.

مهدی شهیدی قائم مقام شرکت آسان پرداخت در این نشست ضمن اشاره به فعالیت‌های سال گذشته این شرکت، ابراز داشت: امسال دومین حضور آسان پرداخت به عنوان مجری انحصاری پرداخت الکترونیکی در نمایشگاه کتاب را شاهد خواهیم بود.

به گفته وی، شرکت آسان پرداخت پرشین از سوی وزارت ارشاد برای دومین بار به عنوان مجری انحصاری خدمات پرداخت الکترونیکی در نمایشگاه تهران انتخاب شد و تلاش دارد مسئولیت فرهنگی خود را در قبال گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی با تسهیل خرید کتاب برای علاقمندان ایفا کند.

قائم مقام این شرکت ضمن اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 27 دوره برگزاری یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی سراسر جهان است، افزود: حضور بیش از 1500 ناشر داخلی و صدها ناشر خارجی و بازدید بیش از 5 میلیون نفر از این نمایشگاه، اعتبار فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده و شرکت آسان پرداخت امسال برای دومین بار با حضور فعال در این نمایشگاه، توان بالا و ظرفیت‌های تخصصی خود در زمینه پرداخت الکترونیکی را به نمایش گذاشت.

شهیدی گفت: سال گذشته بیش از 2300 دستگاه کارت‌خوان در غرفه‌ها نصب شده بود که براوردها نشان می‌دهد در نمایشگاه امسال بالغ بر 3500 دستگاه پایانه فروشگاهی نصب خواهد شد که این دستگاه‌ها توسط 150 نفر از تکنسین‌های شرکت آسان پرداخت 24 ساعت قبل از افتتاح نمایشگاه نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

قائم مقام این شرکت در پاسخ به فارس تاکید کرد: بنا بر آمارهای موجود، سال گذشته یک میلیون و 352 هزار و 736 تراکنش خرید روی کارت‌خوان‌ها انجام گرفت که رقمی بالای 47 میلیارد تومان بود.

وی تصریح کرد: براساس آمار و اطلاعات نمایشگاه‌های سال‌های قبل، پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه کتاب امسال بیش از 5 میلیون بازدید کننده داشته و تعداد تراکنش‌های نمایشگاه بالغ بر 2 میلیون خواهد بود.

این گزارش در پایان اضافه می‌کند، نمایشگاه کتاب که هرسال در فصل بهار با همت وزارت ارشاد و حمایت حامی بانک صادرات برگزار می‌شود امسال نیز برای تسهیل در امر خرید کتاب به دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی آسان پرداخت تجهیز خواهد شد. میانگین تعداد تراکنش هر دستگاه البته به گفته قائم مقام شرکت حدود 524 و میانگین مبلغ تراکنش هر دستاگه حدود 18 میلیون تومان بوده است.

درگاه پرداخت اینترنتی آسان پرداخت نیز در سایت نمایشگاه کتاب پیش از نمایشگاه و هنگام ثبت نام دانشجویان برای تهیه بن‌کارت خرید کتاب سرویس دهی می‌دهد.

خبرنگار فارس میزان اجاره دستگاه‌ها را از قائم مقام شرکت آسان پرداخت جویا شد که وی گفت: این دستگاه‌ها رایگان به ناشران ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: