انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
میشائیل کِلِبِرگ عضو انجمن قلم آلمان و یکی از سرشناس‌ترین نویسندگان معاصر آلمان به شمار می‌آید.
نشست نقد و بررسی کتاب «کمونیست موماتر و داستان‌های دیگر» که از سوی نشر پیدایش منتشر شده بود با حضور میشائیل کلبرگ در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، این نشست با حضور نویسندۀ آلمانی‌ کتاب، میشائیل کِلِبِرگ، در کنار مریم مؤیدپور، مترجم اثر و همچنین کارشناس انتشارات پیدایش برگزار خواهد شد.

میشائیل کِلِبِرگ عضو انجمن قلم آلمان و یکی از سرشناس‌ترین نویسندگان معاصر آلمان به شمار می‌آید. او از سال 2002 در چهارچوب پروژه‌‌‌ای به نام «تبادل نویسندگان دیوان غرب و شرق» به چندین کشور خاورمیانه سفر کرده و امسال نیز در ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ایران می‌آید. تنها اثر ترجمه شده از این نویسنده به زبان فارسی «کمونیست موماتر و داستان‌های دیگر» است که سال گذشته توسط انتشارات پیدایش منتشر شد.

در این نشست از عده‌ای نویسندگان، روزنامه‌نگاران و صاحب‌نظران حوزه ادبیات دعوت به عمل آمده تا با حضور خود رویکرد بحث و مشارکت جمعی را تحقق بخشند. هم‌چنین بخش انتهایی برنامه نیز به پرسش و پاسخ حاضران با این نویسنده اختصاص دارد.

این نشست روز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه 1394 از ساعت 10-12 صبح در محل مصلی امام خمینی، ورودی 15 شبستان، طبقه فوقانی، سالن سرای اهل قلم برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: