انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴
مررفید گفت: طرح سریال «هشت و نیم دقیقه» در حال ورود به مرحله تولید بود، اما به دلیل تغییراتی که در بخش مدیریتی سازمان صدا و سیما بوجود آمد فعلا دست نگه داشتیم.
به گزارش تابناک فرهنگی بهروز مفید تهیه کننده سریال «هشت و نیم دقیقه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:طرح این سریال در حال ورود به مرحله تولید بود، اما به دلیل تغییراتی که در بخش مدیریتی سازمان صدا و سیما بوجود آمد فعلا دست نگه داشتیم.

وی ادامه داد:‌ حتی نگارش قصه نیز تا مراحلی پیش رفت. یکبار به طور کامل نوشته شد و یکبار بازنویسی شد و در حال حاضر هم مشغول بازنویسی مرحله دوم هستیم.

تهیه کننده سریال «خانه‌ای روی تپه» افزود:‌ درباره متن و قصه هیچ مشکلی نداریم و اگر شبکه‌ای که قرار است سریال «هشت و نیم دقیقه» را پخش کند مشخص شود،ما هم آماده تولید هستیم.

مفید درباره انتخاب کارگردان سریال اخیرش نیز بیان داشت:‌ با چند نفر درباره کارگردانی این سریال صحبت کردیم، اما هنوز به طور قطعی تصمیمی نگرفتیم.

تهیه کننده این سریال در ادامه درباره زمان قطعی شدن تولید سریال اخیرش گفت: به احتمال فراوان تا 15 روز آینده همه چیز مشخص و قطعی خواهد شد.

به گزارش فارس، علی دادرسی و آزیتا ایرایی فیلمنامه «هشت و نیم دقیقه» را با محور سبک زندگی اسلامی ایرانی نوشته‌اند.

این سریال یک ملودرام خانوادگی است که در 26 قسمت عبور خانواده‌ای از بحرانی ناخواسته و ناگهانی را به تصویر می‌کشد.داستان حول گزارش یک مرگ اشتباهی و جا به جا شده می‌چرخد و تمام این اتفاقات در زندگی قهرمان زنی خود‌ساخته که دچار مشکلات و بحران‌های انسانی می‌شود رخ می‌دهد، که کاراکتر اصلی این سریال به دنبال احقاق حق خود است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: