انتشار: ۰۴:۰۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه مردم رامسر از جشنواره یاس استقبال کردند، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با صاحب یکی از مجتمع های تجاری رامسر، قر ار است در طبقه بالای این مجتمع تجاری پنج سالن سینما ساخته و چهارمین دوره جشنواره یاس در این مجموعه برگزار شود.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا به رامسر، حجت الله ایوبی در آیین اختتامیه سومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدیویی یاس با اشاره به اینکه سینما از غرب به ایران آمده است، اظهار داشت: همین سینما در نظام فکری و فرهنگی ایرانیان شکل جدیدی به خود گرفته و تبدیل به سینمای ایران شده است.
وی افزود: امشب سومین جشنواره فیلم های ویدیویی را در چنین هوای بارانی به پایان می بریم و از خدا می خواهیم که نام این جشنواره به نام شهر رامسر ثبت شود و امیدوارم با رضایت مردم رامسر چنین اتفاقی رخ دهد.
رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه قبل از برگزاری سومین جشنواره یاس در رامسر سینمای رامسر مخروبه بود، ادامه داد: به بهانه برگزاری این رویداد سینمایی این سالن بازسازی شد.
وی افزود: در طول ایام برگزاری جشنواره سینمای رامسر مورد استفاده قرار گرفت و فیلم های جشنواره در آن به نمایش در آمد.
وی با اشاره به اینکه سالن های سینمایی در مجموعه های تجاری از نظر اقتصادی با بازگشت سرمایه همراه است، اظهار داشت: در گذشته وقتی بخش خصوصی یک مجموعه تجاری می ساخت در داخل آن برای صدقه سالن سینما و یا یک گالری می ساخت، اما امروز به آنها می گوییم که دیگر نیازی به صدقه نیست، چرا که ساخت سینما در مجموعه های تجاری برای شما بسیار سودآور است.
ایوبی خاطرنشان کرد: در سال های تحریم بسیاری از کشورها ایران را در بسیاری از موارد مورد تحریم قرار دادند اما هیچ گاه نتوانستند سینمای ایران را تحریم کنند چرا که به این سینما نیاز داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: