انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

برنامه‌های استان کردستان در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران


رحیم جعفری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان عنوان کرد: چهارمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران به استان کردستان اختصاص دارد که آمار و اطلاعات کاملی در این نشر استان کردستان به مخاطبان کتاب ارایه خواهیم کرد.

استان کردستان میهمان روز چهارم نمایشگاه

به گزارش تابناک و به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، وی افزود: روز نوزدهم اردیبشهت برابر با چهارمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران به استان کردستان اختصاص یافته است. در این روز اجرای برنامه‌های متعددی را تدوین کرده‌ایم.


وی ادامه داد: نقد کتاب، رونمایی از آثار، سخنرانی یکی از استادان استانی، مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران و نشست با اهالی قلم و شخصیت‌های فرهنگی استان کردستان از دیگر برنامه‌های این اداره در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.


وی با بیان اینکه فعالیت های نشر استان کردستان در سال 93 نسبت به گذشته 26 درصد رشد داشته است، توضیح داد: در سال 93 قدری از مشکلات نشر استان مانند بررسی مشکلات ناشران استانی در نمایشگاه های استانی و فرا استانی را پیگیری و حل کردیم که عاملی برای افزایش رشد نشر در استان بود.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: