انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیش از 30 برنامه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت. به گزارش تابناک، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران قرار است که با در اختیار گرفتن سالنی به اجرای برنامه‌های فرهنگی وهنری خود در طول برگزاری نمایشگاه بپردازد.

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیش از 30 برنامه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.


سازمان فرهنگی و هنری شهرداری امسال نیز با دست پر به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش تابناک، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران قرار است که با در اختیار گرفتن سالنی به اجرای برنامه‌های فرهنگی وهنری خود در طول برگزاری نمایشگاه بپردازد.

همچنین این سازمان برنامه‌های متنوعی را در مترو و ایستگاه‌های اتوبوس در نظر گرفته است.

از جمله برنامه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران می توان به نگاه گذر، چهره‌ها و کتاب، کودک و صحنه، دربست کتاب، کارناوال کتاب، کتاب من، کتاب بازی، مهارت‌های مطالعه، قیچی سخن‌گو، کارگاه گل و سفال، هنر و کتاب، تئاترهای میدانی، تصویرسازی گلستان، قلک کتاب، دوستان کتابخانه، دوستان کتاب، شهدای نویسنده و تبلیغات مترو و ایستگاه اتوبوس اشاره کرد.


سازمان فرهنگی و هنری شهرداری امسال نیز با دست پر به نمایشگاه کتاب می‌آید

سال گذشته نیز فرهنگسرای کتاب به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه هایی در قالب بخش های نمایشگاهی، نمایش های میدانی، کارگاه های آموزشی و تخصصی، مسابقات کتاب خوانی و ... اجرا نمود.

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری امسال نیز با دست پر به نمایشگاه کتاب می‌آید

امسال نیز مانند دوره قبل گروه های هنری ویژه برنامه هایی را برای کودکان برگزار خواهند کرد.

نمایش های خیابانی و شاهنامه خوانی، برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه داستان نویسی، قصه گویی و مهارت های مطالعه ده دقیقه ای و نشست های ادبی با حضور نویسندگان، شعرا و مسئولان فرهنگی از دیگر برنامه های این سازمان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: