انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
مصطفی خرامان، از تالیف مجموعه جدیدی با عنوان «سنجاق جادویی» برای گروه سنی کودک خبر داد.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایبنا، مصطفی خرامان، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان از تالیف مجموعه جدیدی برای کودکان خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن یک مجموعه رمان با عنوان «سنجاق جادویی» برای کودکان هستم. این رمان در زمان گذشته و در بستری واقعی اتفاق می‌افتد اما ماجراهای آن بیشتر جنبه تخیلی و فانتزی دارد.
 
وی ادامه داد: در این مجموعه ماجرای خانواده‌ای بیان می‌شود که سنجاقی جادویی پیدا می‌کنند و به دلیل وجود این سنجاق، حوادث جدیدی برایشان اتفاق می‌افتد و به تدریج حقایقی از خانواده برملا می‌شود. درواقع جادو، عنصر اصلی رمان است که داستان را پیش می‌برد.
 
این نویسنده کودک و نوجوان اظهار کرد: تا به حال سه جلد این مجموعه را نوشته‌‌ام و مشغول تالیف دو جلد دیگر هستم. امیدوارم تا پایان امسال بتوانم این مجموعه را به ناشر تحویل دهم. جلد نخست این مجموعه «گربه‌های نازنازی» و جلد دوم آن «دوشیزه فس فس» نام دارد.
 
وی در ادامه به کتاب دیگرش اشاره کرد و گفت: کتاب تصویری دیگری نیز برای کودکان گروه سنی دبستان با موضوع جنگ و دفاع مقدس با عنوان «کلاه حصیری» نوشته‌ام که سه سال پیش به نشر افق تحویل داده‌ام. قرار بود این اثر تا نمایشگاه کتاب امسال منتشر و عرضه شود که میسر نشد. این کتاب، داستان لطیفی از جنگ تحمیلی در جنوب کشور است.

خرامان گفت: این کتاب به تازگی از سوی نشر افق منتشر شده است. همچنین کتاب دیگری هم با عنوان «بازجویی خانواده قلندری» که یک رمان نوجوان است و ماجرای دزدی از یک بانک را در قالب یک رمان بلند مطرح می‌‌کند، چندی پیش از سوی نشر افق منتشر شده است. در این کتاب دو داستان با مضامین مختلف که قالب یکی از آنها اجتماعی و دیگری فانتزی است، همزمان باهم بیان می‌شود، اما درواقع بخش فانتزی است که داستان را پیش می‌برد.

مصطفی خرامان، نویسنده حوزه کودک و نوجوان متولد تهران است. از آثار این نویسنده که سابقه دو سال دبيری انجمن نويسندگان كودك و نوجوان را در کارنامه دارد، می‌توان به «دختران علیه دختران»، «آرزوی سوم»، «فرشته‌ها از کجا می‌آیند» و «مزه‌ زندگی» اشاره کرد. خرامان كتاب پليسی 6 ‌جلدی «پسر سركار عبدی» را نیز برای نوجوانان نوشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ناشناس
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
احتمالا جدیدا فیلم tomorrow land رو دیده. فیلم درباره یه سنجاق سینه جادویی هست که با لمس اون طرف به آینده میره. جالبه