انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴
محسن چاووشی، رضا صادقی، محسن یگانه، فریدون آسرایی و جمعی از خوانندگان و اهالی موسیقی، درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفتند.
به گزارش تابناک فرهنگی، درگذشت هادی نوروزی در بین اقشار مختلف جامعه واکنش‌های گوناگونی را در پی داشته است. هنرمندان عرصه موسیقی نیز در فضای مجازی هرکدام به نحوی به مرگ این جوان فوتبالیست واکنش نشان دادند.

محسن چاووشی:  "خدا رحمت كنه. براى این گل قرمز نماز مرده بخوانید..."

رضا صادقی: عجب رسمیه رسم زمونه، تسلیت به خانواده کاپیتان نوروزی و خانواده بزرگ پرسپولیس، باورش سخته، واقعا بعضی وقتا جمله‌ای پیدا نمی‌کنیم برای ابراز تاسف و تالم، برای شادی روحش و آرامش خانوادش فاتحه ای لطفا.

محسن یگانه: مرگ همین نزدیکیست، خداحافظ با غیرت....

بابک صحرایی: سفر بخیر کاپیتان، مرگ آخرین بازی تو نیست، نفس از روی تعصبت، فریادهای شریفت، قدم‌های استوارت، به یاد ما خواهند ماند، از سرخی پیراهنت تا سبزه‌زاران قرق شده با اسمت، داغی از سیاهی سوگت در خاطره‌های ما به یادگار می‌ماند، فراموشت نمی‌کنیم کاپیتان.

بابک جهانبخش: سلام، با این که دوست نداشتم اخبار تلخ و ناگوار رو انتقال بدم، متاسفانه هادی نوروزی عزیز فوتبالیست خوب و با اخلاق کشورمان و کاپیتان تیم پرسپولیس به علت ایست قلبی در کمال ناباوری و جوانی پر کشید، واقعا هنوزم باورم نمیشه، روحش شاد و یادش گرامی، از صمیم قلب تسلیت میگم.

فریدون آسرایی: زمانی که همه کشور درگیر فاجعه منا هستند فوت ناگهانی ورزشکار با اخلاق و دوست داشتنی همه رو شوکه کرد. این مصیبت بزرگ رو به خانوادشون جامعه ورزش ایران و هوادارای پرسپولیس تسلیت میگم.

ایلیا منفرد: پاییز جان، قرارمون به مهربانی تو بود، توکه میعاد عشق و فصل عاشقان بودی، پس چرا هر سال سومین فصل سال رو به کام‌مون زهر می‌کنی؟ بشمرم هر سال چند عزیز رو از ما گرفتی؟ امسال دیگه شورش رو در آوردی... نکن پاییز جان بگذار همچنان محبوب عاشقان بمانی، نگذار هرسال خزان را ، خزان یار ببینیم.

پی نوشت اول: آبی و قرمز فقط بهانه‌است، همه این عزیزان زحمت می‌کشن فقط تزریق حس هیجان و شادی به ما…
پی نوشت دوم: پاییز رو دیگه دوست ندارم، بعد از شهادت پدرم هر سال پاییز همین ماجرا رو برایم تکرار می کنه.
پی نوشت سوم: هادی فقط سی سال داشت.
فاتحه فراموش نشه.

نیما علامه: دیگه واقعا به این نتیجه رسیدم خدا آدمای بدرد بخور و درجه یک رو زودتر از این دنیایی که لیاقت این دسته گلا رو نداره می بره یه جای بی استرس و بی دغدغه.

بابک زرین: صبح بیدار میشی می‌بینی یه جون با غیرت از جنس فوتبال براثر ایست قلبی فوت می‌کنه، واقعا شوکه میشی و بغض میکنی، مرگ شوک برانگیز کاپیتان با غیرت پرسپولیس هادی نوروزی رو به جامعه ایرانی خصوصا به جامعه فوتبالی تسلیت می گم.

کامران رسولزاده: پاییز دارد یکی یکی ما را از هم می‌گیرد، قلب‌هایی که نباید بایستند، گوش‌هایی که نباید بشنوند، این همه عاشقانه برای پاییز می‌نویسیم اما داریم یکی یکی می‌افتیم. هادی عزیز تو باید لباس پرسپولیس را بپوشی، مرگ برازنده تو نیست، تسلیت میگم به جامعه ورزش و خانواده بزرگ پرسپولیس.

مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی فردا راس ساعت 8:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این فوتبالیست ارزنده باشگاه پرسپولیس، صبح روز پنجشنه دار فانی را وداع گفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: