انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
امیر مسعود شهرام نیا در توضیح وضعیت میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: تمام هماهنگی‌های لازم برای اقامت هیات عمانی انجام شده و ظرف روزهای آینده‌، این هیات وارد کشور خواهند شد. همچنین محل استقرار این هیات در مصلی تعیین شده و کار آماده سازی محل استقرار در حال تکمیل است.
امیر مسعود شهرام‌نیا، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران از ایجاد تمهیدات لازم برای اقامت هیات عمانی در تهران خبر داد.


به گزارش تابناک، امیر مسعود شهرام نیا در توضیح وضعیت میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: تمام هماهنگی‌های لازم برای اقامت هیات عمانی انجام شده و ظرف روزهای آینده‌، این هیات وارد کشور خواهند شد. همچنین محل استقرار این هیات در مصلی تعیین شده و کار آماده سازی محل استقرار در حال تکمیل است.


وی ادامه داد: در مورد سایر مهمانان نیز وضعیت به همین صورت است و اقدامات لازم برای اقامت آن‌ها در کشور مهیا شده است. امیدوارم با توجه به زمان‌بندی که در حال اجراست به مشکل خاصی برخورد نکنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.


قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: البته تا به امروز تمام مشکلات احتمالی برطرف شده و در بخش اجرایی جلو‌تر از برنامه‌ریزی‌های انجام شده هستیم.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: