انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴
مهلت ثبت‌نام اینترنتی در نهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» تا ۱۵ مهرماه ۹۴ تمدید شد.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از مهر، به درخواست جمعی از مستندسازان، مهلت ثبت‌نام اینترنتی نهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» تا پایان وقت اداری روز ۱۵ مهرماه ۹۴ تمدید شد.

از همین رو مستندسازان متقاضی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۵ مهرماه فرصت دارند اطلاعات آثار مستند خود را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir ثبت کنند و پس از ثبت نام، کد رهگیری دریافت کنند و در ادامه فرم تکمیل‌ شده پرینت را به امضای تهیه‌کننده برسانند و همراه با نسخه DVD فیلم و عکس‌های صحنه فیلم و کارگردان، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

روز ۱۵ مهرماه آخرین فرصت برای شرکت در بخش «مسابقه ملی» نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است و تمدید نخواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرمـاه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است را در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

بازنمايی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ ايرانی و اسلامی، صيانت از هويت ملی مبتنی بر انگاره‌های دينی و ايرانی، تقويت سينمای مستند خلاق ايران، بيان نسبت سينمای مستند با واقعيت‌های اجتماع، آشنايی فيلمسازان كشور با تحولات نوين سينمای مستند جهان، توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی از اهداف این جشنواره است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: