انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
نمایشگاه کتاب امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته برپا می‌شود. علی جنتی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فرهنگی سایت تابناک در خصوص ویژگی‌های بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تهران یکی از نمایشگاه‌های بزرگ کتاب در منطقه به شمار می‌رود که امسال نیز با استقبال خوب همه کشورهای به ویژه کشورهای اسلامی مواجه شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته برپا می‌شود.
علی جنتی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فرهنگی سایت تابناک در خصوص ویژگی‌های بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تهران یکی از نمایشگاه‌های بزرگ کتاب در منطقه به شمار می‌رود که امسال نیز با استقبال خوب همه کشورهای به ویژه کشورهای اسلامی مواجه شده است.
وی گفت: معاون فرهنگی وزارت ارشاد و دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب تهران سعی کرده‌اند نمایشگاه امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته باشد و این تفاوت هم در محتوا و هم در تعداد کتب و ناشران حاضر در نمایشگاه خواهد بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد به لحاظ خدمات رسانی به مردم نیز در نمایشگاه بیست و هشتم شاهد بهبود اوضاع نسبت به سالهای گذشته باشیم.
جنتی با اشاره به افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت گفت: در مراسم افتتاحیه که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود از ناشران بر‌تر سال گذشته تقدیر به عمل خواهد آمد.
مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
در این مراسم دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیران کمیته‌های نمایشگاه، جمعی از مسئولان کشوری، ناشران و اهالی رسانه حضور خواهند داشت.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: