انتشار: ۱۳:۲۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
امین حیایی برد امیرمهدی ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» و صعود او به دور بعد را تبریک گفت.
تبریک امین حیایی به ژوژلی‌ها!

به گزارش تابناک فرهنگی، بازیگر «زن ها فرشته اند» با انتشار  متنی در اینستاگرام برد امیر‌مهدی ژوله را به هواداران این نویسنده شادباش گفت.

رقابت این دو کمدین نزدیک‌ترین رقابت در مسابقات «خنداننده برتر» بود و تا لحظه آخر هیچ‌کس نمی‌توانست برنده این رقابت نفس‌گیر را پیش‌بینی کند. اما در نهایت این امیر‌مهدی ژوله بود که با اختلاف بسیار کمی برنده شد و به دور بعدی راه یافت، تا در مرحله نیمه‌نهایی با علی مسعودی که از قضا او نیز نویسنده است، رقابت کند.

متن نوشته ی امین حیایی در اینستاگرامش :

«من امین حیایی به عنوان بازیگری که سال‌های سال در سینما و تلویزیون میهمان چشم‌های شما بودم فقط و فقط برای شادی مردم کشورم در جایگاه خنداننده ایستاده‌ام نه هیچ چیز دیگری ، اصل و مهمترين چيز به‌ نظر من دوستی، صلح و شادی مردم ایرانه، ما همه با هم دوست و یک‌دل هستیم پس خواهش می‌کنم از هرگونه بی‌احترامی بپرهیزیم و تلاش کنیم مهر و به چشم‌های هم هدیه کنیم و مطمئن باشین همیشه تلاش مى كنم با كارهاى خوب بتونم دلتون رو شاد كنم ، چون انرژى شماهاست كه به ما انگیزه براى كارهاى بهتر مى دهد.

و ممنون بابت تمام إظهار لطفتون تو اين چند روز و خوشحالم از اينكه شماها هميشه در صحنه هستين ، برد و باخت مسئله مهمي نيست اصل شاد كردن دل شما ها بود و خوشحالم با برنده شدن دوست جوان و آينده دارم ژوله عزيز دل شما عزيزان شاد مي شه و خنده رو لباتون جاري و تبريك به ژوژوليا و همه خندوانه اي ها ، دوستون دارم و باز هم ممنون . با احترام امين حيايي»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: