انتشار: ۱۱:۴۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد دو فیلم جامه دران و دو دوست خبر داد و گفت: دو دوست از 1 مهر جایگزین دوران عاشقی و جامه دران از هفته آینده اکران خواهد شد.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا، غلامرضا فرجی درباره تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش اظهار داشت: در جلسه امروز 30 شهریورماه، قرارداد اکران فیلم جامه دران، در پردیس سینمایی زندگی ثبت شد و این فیلم بعد از پایان نمایش 360 درجه اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی 360 درجه اولین ساخته سام قریبیان با بازی هنرمندانی چون میلاد کی مرام، امیر آقایی، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، مسعود فروتن، سام قریبیان، احسان کرمی، بابک کریمی، علیرضا محمدی، حامد مدرس است.

فیلم داستان پسر جوانی است که در آستانه ازدواج با همسرش درگیر یک ماجرای مواد مخدری می شود و به زندان می افتد. آزاد شدن وی از زندان پس از سه سال سرآغاز اتفاقات زیادی است که پای پلیس و مافیای مواد مخدر را پیش می کشد...

همچنین فیلم جامه دران که پس از فیلم سینمایی 360 درجه اکران خواهد شد، نخستین تجربه فیلم سازی حمیدرضا قطبی به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان است که داستانی سه اپیزودی، درباره زنی به نام شیرین دارد که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی اش پی می برد و حقایقی تازه را کشف می کند.

در این فیلم هنرمندانی چون مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط خواه و الهام نامی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فیلم دو دوست نیز از روز چهارشنبه اول مهرماه در گروه سینمایی کوروش اکران خود را آغاز خواهد کرد.

الهام حمیدی، سحر قریشی، پوراندخت مهیمن و حمید عسکری در فیلم سینمایی دو دوست به ایفای نقش پرداخته اند.

فرجی با اشاره به اینکه فیلم دو دوست به کارگردانی محمد بانکی از روز چهارشنبه 1 مهرماه جایگزین فیلم سینمایی دوران عاشقی می شود، افزود: همچنین فیلم 360 درجه از چهارشنبه هفته آینده 8 مهرماه اکران خود را در سینما های سراسر کشور به سرگروهی پردیس زندگی آغاز خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: