انتشار: ۲۰:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
تیزر مستند صدای گرد و غبار و خاکستر (The Voice of Dust and Ash ) که درباره محمدرضا شجریان ساخته شده؛ منتشر شد. این مستند مردی را معرفی می‌کند که صدایش بخشی از تاریخ کهن ایران است.

Matilda Production به گزارش تابناک فرهنگی  درباره این مستند می‌نویسد:

صدای گرد و غبار و خاکستر مستندی درباره استاد محمدرضا شجریان بزرگترین موزیسین زنده موسیقی کلاسیک ایران است. این مستند زندگی تند و تلخ و هنر متعالی شجریان را به مخاطبان غربی معرفی می‌کند. شجریان خواننده‌ای‌ست که ایرانیان به او ارادت بسیار دارند و به عنوان صدای ایران شناخته می‌شود. صدای او در طول انقلاب سال 57 همواره مورد استفاده قرار گرفته است.

شجریان توانسته با افکارش، ترس‌هایش، امیدهایش و آنچه به درستی‌ می‌اندیشد؛ نماینده مردمی که روحشان در طول قرن‌ها به واسطه طوفان‌های سهمگین، جنگ و از دست دادن‌ها در تاریخ خدشه‌دار شده؛ باشد. این مستند نیز چنین مسائلی را به نمایش می‌گذارد.

محمدرضا شجریان در تیزر این مستند می‌گوید: من محمدرضا شجریان؛ فرزند ایران هستم. صدای من جزوی از فرهنگ کهن ایران است که می‌خواهد فرهنگ عشق، صلح، صفا، دوستی و انسانیت ایرانیان را به مردم جهان یادآور شود. ما پیامی جز دوستی، عشق، زندگی و خوشحالی در زندگی برای مردم نداریم. اگر هم گله‌ای می‌کنیم برای این است که نارسایی‌ها برطرف شود و زندگی برسد.

دانلود تیزر مستند محمدرضا شجریان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: