انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
300 ناشر فعال در حوزه کتاب کودک و نوجوان، محصولات خود را در نمایشگاه عرضه می کنند
مسئول کار گروه انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در بیست وهشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب از عرضه 26 هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

محمد طوسی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از این تعداد کتاب حداقل 15 عنوان دارای چاپ اول است و کتاب های تجدید چاپ در هر سال فقط یک عنوان محاسبه می‏شوند .

وی با بیان اینکه 300 ناشر فعال در حوزه کتاب کودک و نوجوان، محصولات خود را در نمایشگاه عرضه می کنند، اظهار داشت: امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب ، تنوع محصولات در زمینه های مختلف بسیار بوده و پذیرای کودکان و نوجوانان با خانواده های آنها است .

طوسی ، اجرای 18 برنامه متنوع از سوی سرای اهل قلم کودک و نوجوان ، برگزاری مراسم بزرگداشت شکوه قاسم نیا و مرحوم نادر ابراهیمی از نویسندگان مطرح کشور ، برپایی میزدگردهای بررسی ادبیات کودکان و تصویرگری حوزه های مرتبط با نشر از دیگر فعالیت های جنبی در حاشیه نمایشگاه عنوان کرد.

وی تصریح کرد در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب ، فضایی برای تصویرگران شهرستانی اختصاص داده شده تا فعالیتهای خود را به عنوان نمونه کار به ناشران کودک و نوجوان معرفی کنند.

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: