انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
نمایش رادیویی «بربط و خنجر» به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به مدت دوهفته با مضمون ازدواج در سال های جنگ از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود


به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، نمایش «بربط و خنجر» به کارگرانی جواد پیشگر و نوشته‌ سهیلا خدادادی به مدت دو هفته هر شب از ساعت 1 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می شود.

این نمایش درباره ی شیخ نعیم است که با عادل قیصر تاجر عراقی وارد معاملات تجاری می شود. عادل قیصر همراه خانواده اش به دعوت شیخ نعیم به خرمشهر می آید و به دنبال این دعوت پسر تاجر عراقی به عطیه دختر شیخ نعیم علاقه مند می شود، طولی نمی کشد که عادل قیصر به شیخ نعیم خبر می دهد که به همراه پسر و بزرگان طائفه به خواستگاری عطیه می آیند. این ازدواج در سال های قبل از جنگ اتفاق می افتد و هنگام جنگ عطیه نمی تواند به ایران نزد خانواده اش برگردد در صورتی که همسرش نیز به جنگ می رود و ... .

در این نمایش هنرمندانی چون شهین علیزاده، مهدی نمینی مقدم، امین پورایمان، علی تاجمیر، بهناز بستان دوست، افسانه محمدی، نازنین مهیمنی، اسماعیل بختیاری به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین علی حاجی نوروزی صدابردار و محمدرضا قبادی فر افکتور این نمایش رادیویی هستند.
 «بربط و خنجر» به تهیه کنندگی مهتاب امینی از امشب ساعت از ساعت 1 و 30 دقیقه از رادیو تهران به روی آنتن رادیو تهران می رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: