انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
یکی از نویسندگان از نوقلمان شهرستان‌ها دعوت کرد تا از طرح «فرصت برابر» در انجمن قلم به منظور ارتقای آثار بهره ببرند.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از تسنیم، راضیه تجار، نویسنده و از مؤسسان انجمن قلم ایران، با اشاره به اجرای طرح فرصت برابر در انجمن قلم ایران گفت: در حال حاضر انجمن قلم ایران طرحی با عنوان «فرصت برابر» برای بچه‌های شهرستان در نظر گرفته است که اولین کارشان را از این طریق چاپ کنند. این طرح به منظور تسهیل در معرفی و زمینه‌سازی رشد نوقلمان اعم از شاعران و نویسندگان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: نوقلمان شهرستان‌ها می‌توانند آثار خود را به نشانی انجمن قلم ایران واقع در تهران، یوسف‌آباد، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی ارسال و یا به نشانی پایگاه اطلاع‌رسانی این انجمن به نشانی anjomanghalam.ir مراجعه کنند.

تجار یادآور شد: در این طرح، آثار ارسال شده مورد بررسی و ارزیابی چند داور و کارشناس قرار می‌گیرد و پس از آن از سوی انجمن به صورت رایگان منتشر خواهد شد. معمولاً نوقلمان در انتشار کارهایشان با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند. ما تلاش داریم در این طرح برخی از این مشکلات را رفع کنیم و زمینه را برای معرفی آنها بیشتر فراهم کنیم. همیشه برداشتن گام نخست دشوار است، انجمن قلم ایران قصد دارد تا با انجام این امور، تسهیل‌کننده طی مسیر برای نوقلمان باشد.

این نویسنده به طرح‌های دیگر در این انجمن اشاره کرد و افزود: پیش‌تر نیز طرحی برای تمامی نوقلمان در انجمن اجرا شد که حاصل آن انتشار 100 اثر از 100 نوقلم بود که اکنون در آستانه چاپ دوم قرار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: