انتشار: ۲۳:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
نشست خبری كنسرت و آلبوم بهنام صفوی امروز در برج میلاد برگزار شد.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از هنر آنلاین، نشست خبری شركت "اكسیر نوین" برای كنسرت و آلبوم بهنام صفوی صبح امروز چهارشنبه ٢٥ شهریورماه در سالن سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست بهنام صفوی گفت: این كنسرت روز ١٧ مهرماه سال جاری و صرفا بخاطر روحیه دادن به من برگزار خواهد شد، پزشكان تنها اجازه یك سانس اجرا را به من داده‌اند. در این برنامه به هیچ وجه نباید فلاش دوربین به چشمانم برخورد كند و هچنین برای جلوگیری از فشار و استرس زیاد در اجرای قطعات یك مقدار فاصله ایجاد شود.

صفوی ادامه داد: آلبوم تازه‌ام در اواسط كار با موضوع بیماری‌ام  تلاقی پیدا کرد و نتوانستم آنرا تكمیل كنم اما امروز به این مهم دست پیدا كردم  و بعد از ماه محرم و صفر این آلبوم روانه بازار موسیقی خواهد شد.

این خواننده در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره قطع همکاری با ارکستر هفت ساله‌اش نیز پاسخ داد: به جای اینکه به حواشی بپردازیم بهتر است به اصل مطلب توجه کنیم..! روابط دوستی با روابط همکاری دو مقوله کاملا از هم جداست. اتفاقا مشکل ویژه‌ای وجود نداشت که بخواهم آنرا تشریح کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اجرای پلی بک در کنسرتش گفت: من به هیچ وجه در کنسرت‌هایم به هیچ قیمتی پلی بک نخواهم کرد و اگر هم ببینم توان ادامه کار را ندارم بین آن فاصله می‌اندازم اما پلی بک نمی‌خوانم. البته این را می‌دانم که با قدرت روی صحنه رفته و از پسش بر خواهم آمد.

این هنرمند درباره بازگشت کنسرت‌های موسیقی پاپ به سالن برج میلاد گفت: وقتی پزشکان اجازه برگزاری کنسرت را دادند برای سالن برگزاری دچار مشکل بودیم چون باید برای رزرو از ماه‌ها قبل اقدام می‌کردیم اما سالن نمایشگاه پر بود و مسوولان برج میلاد لطف کردند و به من اجازه برگزاری برنامه را دادند.

او ادامه داد: در این کنسرت یک سئانس 60 درصد از قطعات جدید را اجرا خواهم کرد و مابقی گلچینی از کارهای سابق من خواهد بود که باز تنظیم شده‌اند. باز هم می‌گویم که این کنسرت فقط برای کسب روحیه من خواهد بود.

خواننده آلبوم "عشق من باش" درباره جزئیات بیشتر درباره معرفی اعضای ارکسترش گفت: جزیئات دقیق‌تر را اعلام نمی‌کنم چون هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که تمامی اعضای باند در این گروه حضور خواهند داشت یا خیر. تا زمانی که مجوزها به صورت کامل دریافت نشود نمی‌توانم چیزی را 100 درصد اعلام کنم.

وی افزود: امروز که اینجا هستم وقت پرتو درمانی داشتم اما به اینجا آمدم و یک مقدار برنامه‌ام را تغییر دادم، نمی‌توانم بگویم که حال نسبی‌ام کاملا خوب است چرا که هنوز فراموشی‌های لحظه‌ای و لرزش دستانم رفع نشده اما بخاطر عشق به هوادران محکم حضور می‌یابم.

محمدرضا خانزاده هم در پایان این مراسم گفت: این کنسرت روز 17 مهرماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و از تمام مسوولان این سالن که برای برگزاری این برنامه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: