انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
کنسرت بهنام صفوی روز 17 مهرماه در سالن همایش‌های برج میلاد به تهیه کنندگی شرکت ˝اکسیر نوین˝ برگزار خواهد شد.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از هنر آنلاین، بهنام صفوی خواننده و آهنگساز مطرح پاپ کشورمان که از سال ٨۵ به صورت رسمی شناخته شد، پس از دو سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری خود سرانجام حدود سه ماه پیش اعلام کرد که تومور مغزی دامنگیرش شده و از مردم خواست تا برای بهبودی اش دعا کنند.

این خواننده جنوبی که آخرین بار در شهریور ماه سال گذشته به اجرای کنسرت در تهران پرداخته بود، سرانجام با اجازه پزشک معالج خود و همانطور که به دوستداران و هوادارانش قول داده بود تصمیم گرفت در ١٧مهرماه ٩۴،در یک سانس به همت مؤسسه فرهنگی-هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده مجدداً پس از گذشت یک سال به روی صحنه برود و دوباره آرامش را به هوادارنش هدیه کند.

او همچنین ساعاتی پیش متنی در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت: دوستان عزیزم خیلی خوشحالم که بعد از این چند مدت پزشکان معالجم اجازه دادند که برای یک سانس بتوانم کنسرت برگزار کنم و در کنار شما دوستان فوق العاده ام باشم و مطمئنم در کنار شما با انرژی بسیار عالی می‌توانم کل کنسرت را اجرا کنم و با قدرت بخوانم.

وی همچنین از مسئولین وزارت ارشاد و شهرداری تهران که برای برگزاری این کنسرت، برج میلاد را در اختیار وی قرار دادند تشکر کرد و گفت منتظر دیدارتان هستم.

اما نکته  جالب توجه برگزاری کنسرت پاپ، خارج از جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد تهران است. پس از دو سال اولین کنسرت  پاپ در برج میلاد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: