انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
مجله‌ تهران به صاحب‌ امتیازی و مدیر مسئولی احسان میراب‌زاده با دورهٔ انتشار ماه‌نامه و گستره سراسری از مهرماه روی گیشه‌ می‌رود.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایلنا، مجله تهران زمینه فرهنگی- اجتماعی دارد.

احسان میراب‌زاده گفت: مجله‌تهران؛ جذاب، اصیل و مربوط است. جذاب آنقدر که خوانندگان به سمت «تهران» کشیده شوند؛ اصیل تا مخاطب، آن را باور کند و مربوط تا آن اندازه که مجله بتواند با زندگی‌ها، نیاز‌ها و امیالشان پیوند برقرار کند.

وی درباره وجه تمایز این ماهنامه گفت: «سوژه‌پردازی‌، خلاقیت روزنامه‌نگاری، بهره‌مندی از تکنیک‌های گرافیک در فُرم، عکس‌محور بودن و به‌کارگیری استانداردهای جهانی در انتشار مجله وجوه شاخص این ماه‌نامه هستند. این مجله می‌کوشد با سوژه‌پردازی‌های جوان‌گرایانه و روش‌های خلاقانه‌ی‌ روزنامه‌نگاری در تولید محتوا، نظرات نخبگان، متفکران، هنرمندان، اهل‌فرهنگ، تهران‌شناسان و فعالان کار‌ و کسب را جلب‌ کند و با بهره‌مندی از تکنیک‌های گرافیک و عکس در فرم به استانداردی قابل قبول در انتشار مجله از نظر جذابیت و نوآوری‌ و تفاوت‌ برسد.

مدیرمسئول ماه‌نامه تهران افزود: کلمات معمول ما در مجله‌تهران عبارت‌اند از: ممتاز، نوآورانه، قابل‌استناد، کارا، زیبا، اخلاقی، دوستانه، هیجان‌انگیز، جذاب، حرفه‌ای.

میراب‌زاده تالیف کتاب «تهران در آئینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری»؛ مجموعه کتاب‌های ۱۳جلدی «معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنایع دستی استان تهران» و سردبیری ضمیمه ماهنامه حقوقی کانون را داراست.

سردبیری این ماهنامه را پژمان موسوی برعهده دارد و جمعی از روزنامه‌نگاران جوان و حرفه‌ای با آن همکاری می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: