انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
دومین فستیوال موسیقی تهران در برج میلاد تهران با میزبانی خانه موسیقی برگزار می‌شود.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از هنر آنلاین، حمیدرضا عاطفی روابط عمومی مدیر اجرایی این جشن به هنرآنلاین گفت: جشن خانه موسیقی از تاریخ 12 تا 16 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. در این جشن برنامه‌های متنوع موسیقایی شامل کنسرت‌ها و دوسالانه موسیقی را خواهیم داشت.

عاطفی ادامه داد: دومین فستیوال موسیقی تهران در برج میلاد تهران با میزبانی خانه موسیقی برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه این دوره همزمان با جشن سالانه خانه موسیقی خواهد بود. در این مراسم برگزیدگان یک‌ساله موسیقی ایران نیز در مرکز همایش‌های برج میلاد معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی افزود: برای کنسرت موسیقی پاپ گزینه محمد علیزاده و برای اجراهای دیگر هم از ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی برای اجرا دعوت کرده‌ایم. ارکستر سمفونیک تهران در افتتاحیه و اختتامیه این برنامه حضور پیدا خواهد کرد. بلیت‌فروشی این اجراها به نفع خانه موسیقی به ‌زودی آغاز می‌شود.

این مدیر اجرایی در پایان گفت: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین فستیوال موسیقی تهران، جشن سالانه خانه موسیقی نیز برگزار می‌شود که در آن ضمن اجرای برنامه‌های مختلف موسیقایی برگزیدگان و تجلیل شوندگان سالانه هر بخش در رشته‌های رهبری اکستر، موسیقی کلاسیک، موسیقی ایرانی، پژوهش، موسیقی نواحی، سازسازی، صدابرداری و رسانه معرفی می‌شوند. جدا از این بخش‌ها تقدیر و تجلیل از تعدادی هنرمند برگزیده موسیقی ایرانی را در برنامه‌مان خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: