انتشار: ۲۱:۱۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
کارگردان کهنه کار هالیوودی که نامش روی چند پروژه در حال ساخت دیده می شود این روزها در حال ساخت Ready Player One است.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، استیون اسپیلبرگ که امسال با «پل جاسوس ها» در فصل جوایز حاضر خواهد بود، کار روی فیلم جدیدش را آغاز کرده است. وی در حالی پیش تولید Ready Player One را کلید زده که ساخته سال ٢٠١٥ اش آماده اکران در سینماهای جهان است.

کارگردان «فهرست شیندلر»، الیویا کوک را به عنوان بازیگر نقش اول زن فیلم بعدیش انتخاب کرده است. کوک قرار است در این فیلم نقش آرتمیس را بر عهده داشته باشد. او پیشتر در فیلم «من و ارل و دختر در حال مرگ» بازی کرده بود که امسال از جشنواره ساندنس برنده جایزه ویژه هیئت ژوری و بهترین فیلم از نگاه مخاطبان شد. این بازیگر ٢١ ساله همین طور در سریال «متل بیتس» هم ایفای نقش کرده است.

گفتنی است ساخته جدید استیون اسپیلبرگ، Ready Player One از روی کتابی به همین نام نوشته ارنست سلین ساخته خواهد شد. پیش از این گفته می شد شاید کریستوفر نولان کارگردانی این فیلم علمی تخیلی از کمپانی برادران وارنر را بر عهده بگیرد اما در نهایت این اسپیلبرگ بود که سکان هدایت پروژه را به دست گرفت.

گفته می شود این فیلم روز ١٥ دسامبر سال ٢٠١٧ اکران شود. در گرماگرم فصل جوایز و تعطیلات کریسمس. اگر این اتفاق رخ دهد سال ٢٠١٧ سال مهمی خواهد شد. فعلا کریستوفر نولان و استیون اسپیلبرگ کارگردان هایی هستند که در آن سال فیلم خواهند داشت. شاید اینیاریتو، اسکورسیزی و تارانتینو هم پس از یک سال استراحت به فکر رقابت های فصل جوایز در ٢٠١٧ بیفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: