انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت 24 روز سه شنبه (24 شهریورماه) خبر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا، حسین توکلی اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزشی مهارتی مهرماه 1394 دانشگاه جامع علمی کاربردی که از روز شنبه (7 شهریورماه) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده با در نظر گرفتن مدت زمان تمدید شده تا ساعت 24 روز سه شنبه (24 شهریورماه) پایان می پذیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه 21 شهریورماه) تعداد 102 هزار و 852 داوطلب برای شرکت در پذیرش دوره های یادشده ثبت نام کرده اند.
وی افزود: بر این اساس به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه می شود که در این مهلت تمدید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت شده و اطلاعیه های منتشره در این خصوص به ویژه اطلاعیه ای که فردا (یکشنبه 22 شهریورماه) در باره ظرفیت های جدید بر روی سایت سازمان قرار می گیرد؛ درصورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش برای دوره های مذکور حدود 260 هزار نفر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: