انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
آلبوم «در شب گیسوان تو» نخستین آلبوم رسمی پرواز همای این هفته رونمایی و به طور همزمان در سراسر کشور منتشر می‌شود.
انتشار نخستین آلبوم رسمی پرواز همای

به گزارش تابناک فرهنگی، آلبوم موسیقی ”در شب گیسوان تو» به خوانندگی پرواز همای از سوی موسسه آوای هنر در هفته جاری منتشر می‌شود.

این اثر موسیقیایی شامل هشت قطعه است که این قطعه‌ها عبارتند از: در شب گیسوان تو، شبان آهسته می‌گریم، غم کهنه، زبان نگاه، آب طلب نکرده، بی کس و باز هوایی شده‌ای.

اشعار این آلبوم از میان آثار شاعرانی مانند اخوان ثالث، فاضل نظری، سایه و پرواز همای انتخاب شده است.

صدابرداری میکس و مسترینگ آلبوم ”در شب گیسوان تو» توسط آرش عادل پورانجام شده است.

چندی پیش پرواز همای قطعه ای برای 175 غواص شهید خوانده بود که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. همچنین کنسرت این خواننده در وزارت کشور با وجود مجوزهای لازم لغو شد.

پرواز همای
سعید جعفرزاده احمد سرگورابی (نام و نام خانوادگی او توسط خودش و با اجازهٔ پدرش به منظور فارسی بودن نام و فامیلش به «پرواز همای» تغییر یافته)، متولد ۲۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در احمد سرگوراب شفت بدنیا آمد و دوران کودکی و نوجوانی خود را در آنجا سپری نمود او دیپلم خود را از هنرستان کمال الملک رشت (مرکز استان گیلان) کسب کرد و با علاقه فراوان به او در رشته شعر آواز وآهنگ وارد دانشگاه آزاد تهران شد و با ساز تخصصی سه تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به پایان رساند.

در زمینه هنر آواز، شاگرد اساتیدی همچون فریدون پوررضا، سید کمال الدین عباسی، هنگامه اخوان، کریم صالح عظیمی را دارد و همچنین در باب زمینه شعر و ادبیات فارسی از اساتیدی همچون علیقلی محمودی بختیاری، حبیب نبوی، منصوره ثابت زاده، محمود طیاری و دکتر اصغر دادبه بهره مند گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • رسول
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
پرواز همای