انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
پنجمین مسابقه معماری بین‌المللی دانشجویی LCDBC اواخر سال جاری میلادی برگزار می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از هنر آنلاین، سازمان طراحی ساختمان و معماری شهر با کاهش تولید آلودگی در ژاپن، امسال نیز از تمامی دانشجویان آسیایی برای شرکت در پنجمین مسابقه طراحی و معماری دعوت کرده تا در رابطه با سایت حومه شهر Orio-Hibikino مطالعه کرده و برای تجدید معماری سنتی و بهبود بخشیدن منظره شهر، طرح خود را ارائه دهند.

در این مسابقه مشکل توسعه حومه‌ی شهر Orio-Hibikino در آینده بیان شده و فراخوانی برای طراحی مجدد شهری این منطقه صورت گرفته است. طرح‌های پیشنهادی باید بر اساس کاهش تولید آلودگی و کربن دی‌اکسید باشد که در حال حاضر مشکلی جدی برای شهر Kitakyushu محسوب می‌شود.

در گروه شرکت‌کننده‌ها دانشجویان معماری، عمران، منظر و دیگر رشته‌های مرتبط در تمامی مقاطع دانشگاهی می‌توانند حضور داشته باشند. هر گروه چندنفره و یا تک‌نفره فقط یک طرح می‌توانند ارائه دهند.

جوایز طرح‌های اول تا سوم این مسابقه به ترتیب ۵۰ ، ۳۰ و ۱۰ هزار ین پیش‌بینی‌شده است.

شرکت در این مسابقه رایگان است و ثبت‌نام و ارسال آثار از طریق پست الکترونیکی به نشانی bart@kitakyu-u.ac.jp انجام خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اکتبر (۹ آبان) امسال تعیین شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مسابقه به نشانی http://lowcarbondesign.asia/activities/competition/۲۰۱۵competition/ مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: