انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به حضور یک هزار و 300 دانشجوی کارشناسی جدیدالورود به این دانشگاه گفت: برای این افراد و خانواده هایشان مراسمی ویژه به مناسبت آغاز سال تحصیلی تدارک دیده شده است.
جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا، سیداحمدرضا معتمدی اظهار داشت: هر چند که کلاس های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شنبه هفته آینده آغاز می شود، اما برای دانشجویان جدیدالورود در روز پنج شنبه یا جمعه هفته آینده مراسمی برگزار خواهد شد.
وی گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی رییس و نمانیده ولی فقیه در دانشگاه در راستای معرفی امکانات و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان جدیدالورود از دانشکده هایشان برگزار می شود.
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: معتقدم این مراسم می تواند برای دانشجویان جدیدالورود بسیار مفید واقع شود.

حضور جدی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در انتخابات
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: به طور حتم دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچون سال گذشته نقش فعالی در این زمینه خواهد داشت.
معتمدی افزود: امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر علاوه بر تشکل های قبلی، 3 مجوز نیز برای راه اندازی انجمن های جدید صادر شده است. تلاش برآن است تا برنامه های خاص ، بدون حاشیه و تنش در دانشگاه پیگیری شود.
معتمدی تصریح کرد: هیچ گونه لیست ممنوعه ای برای دعوت از افراد و گروه های مختلف سیاسی نداریم اما سعی خواهیم کرد تا روند به گونه ای نباشد که احساس تبلیغ یک جریان خاص در این دانشگاه به جود آید.
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد از حضور گروه ها و جریان های سیاسی متنوع در مناظره ها و نشست های دانشجویی بهره مند شویم.
وی یادآور شد: حضور افراد شاخص گروه های مختلف می تواند در شفاف سازی نظرات آنان نقش موثری داشته باشد.
معتمدی اظهار داشت: نقش دانشگاه در تبیین و شفاف سازی وعده های انتخاباتی افراد و جریان های سیاسی بسیار پررنگ بوده و می تواند در شناخت و آگاهی بخشی جامعه نسبت به شعارهای آنان موثر باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: