انتشار: ۲۱:۵۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
مدیر مجموعه پردیس آزادی با اشاره به اقبال خوب مخاطبین از فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» گفت: استقبال مخاطبین از دومین روز طرح اکران نیم بهاء باعث شد تا برای 5 سالن آزادی سانس فوق العاده در نظر بگیریم.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از فارس، علیرضا سعیدی‌پور مدیر پردیس آزادی درباره دومین طرح نیم بهاء اکران فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ساخته مجیدی مجیدی  گفت: اقبال مردم از  فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» بسیار عالی است. با توجه به طولانی بودن فیلم هیچ یک از مخاطبین خسته نمی شوند و با رغبت و اشتیاق فیلم را می بینند.

وی در ادامه گفت: استقبال مانند سه شنبه هفته گذشته عالی است و به دلیل قیمت 10000 تومان و 12000تومان بلیت فیلم در سینما آزادی استقبال مخاطبین در طرح نیم بهاء بسیار زیاد است و هم اینک تمام سانس های فیلم فروخته شده و برای امشب برای هر 5 سالن سینما آزادی از ساعت 12 شب به بعد سانس فوق العاده در نظر گرفتیم تا بتوانیم پاسخگوی اقبال مخاطبین باشیم.

سعیدی پور درپاسخ به این سوال که پیش بینی می کند در سینما آزادی چه میزان بلیت فروشی برای فیلم صورت گیرد گفت: با توجه به اقبال مخاطبین فکر می کنم 20 میلیون تومان فروش بلیت در امروز (سه شنبه) در طرح نیم بهاء داشته باشیم.

بنابراین گزارش، این فیلم شب گذشته در سانس فوق العاده خود در سینمای مونترال هم با اقبال مخاطبین مواجه شد و بلیت آن تا 150 دلار فروخته شد که طبق نظر دبیر جشنواره مونترال بی سابقه بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: